annnavicktoriaa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna - 31 oktober 2011 17:41

Tänkte berätta lite hur min galna helg har varit för er mina läsare:)

Fredag:

Började dagen med att jobba några timmar sedan blev de fort till stan handla utklädnad (polis kläder) & även alkohol.

Sedan blev de hem fixa sedan vidare till sanne & joel för en förfest!

Vi drog vidare på krogen vid halv tolv där de var helt galet med folk. drog hem tidigt för att jag blev puttad så ja ramlade rakt ner i golvet och har troligen skadat svanskotan eller något så kan knappt sitta eller lyfta saker, riktigt roligt eftersom man jobbar på dagis..NOT...

Annars i helgen så har jag bara varit med min älskling & firat hans pappa & bara myst med varandra:)


I veckan!

Jobb hela veckan på dagis och även på klubben på skolan där ja aldrig jobbat förut så de ska bli riktigt trevligt:)

Annars ska ja träna varje dag efter jobbet med sanne troligen så vi kan peppa varandra:) Sa även upp mitt gymkort idag så har två månader kvar att träna där sen ska ja dra mig vidare:)

Dom har gått upp i pris och då kände jag att jag kan träna på andra ställen som kostar lika men har mycket större utbud på saker!

Så mycket mycket träning skare bli!! ska komma i form nu igen som ja var i trean på gymnasiet då jag tränade varje dag!


Så ja nu har ni fått höra om min helg & hur min vecka kommer att se ut:)


Herråååå 

Av Anna - 27 oktober 2011 20:07

SNART HEEEELG!!! 


Känner mig riktigt peppad inför morgon dagen då de är halloween fest på olles!

Men de enda tråkiga är... VAD FAN SKA MAN HA PÅ SIG?

va runt i stan och kollade efter lite kläder men hitta inget, Jag tänkte att ja skulle vara en polis!

Men icke sa nicke så fanns de fan inte ett skit men ska iaf kolla lite bättre nere på staden i morgon för ja känner på mig att de finns på hobby boden:)


Annars så har min dag varit hyffsat bra har jobbat med små trollen:)

dock så börjar ja bli riktigt förkyld känns som mina bihålor ska sprängas varje gång ja bockar mig ner....

så har inte blivit något tränande idag, ja har faktiskt ätit donken mat.. fyyy mig!!!


Men i morgon ska ja kika runt på gymmet vi har i våran förening som vi har där vi bor:) vi har precis flyttat in i en ny lägenhet som pojkvännen köpt & då har vi hört att de skall finnas ett gym någonstans!!! sjukt bra nu när man bara är vikarie och kanske inte har råd att betala ett gym kort varje månad...


Men nog för mig idag:)

Hoppas ni får en toppen helg med massa utklädnad & god dricka!

Av Anna - 26 oktober 2011 20:33

Hej & hopp nu har man börjat blogga efter många om & men:)

Känns faktiskt riktigt bra för jag känner att jag behöver skriva av mig lite!!


Jag tänkte att jag skulle berätta lite om mig själv & mitt liv så ni får lära känna mig liiite iaf.

Jag lever just nu i östersund med min pojkvän som jag även är förlovad med nu sen ett år tillbaka:)

har även precis gått ut gymnasiet & jobbar nu som vikarie på massa olika förskolor, finns inge bättre än en hel mysig dag med underbara små liv:) ska troligen utbilda mig till förskolelärare!

Min passion är verkligen att träna, jag kan inte leva normalt utan träning & dom som känner mig vet att

om ja inte får träna så kommer alla mina problem fram mår allmänt dåligt & klagar över allt på min kropp. men sån är jag & mår bra av att träna näst intill varje dag!

Har även världens underbaraste vänner som alltid finns där även fast man inte träffas jämt så vet man vart man har dom & då vet man att vänskapen kommer hålla föralltid!


haha gud ja känner mig skit töntig som skriver massa sånt här:P Men första gången kanske man får vara de?


Jag kommer iaf dela med mig av mina fartfyllda dagar och ge er träningstips om ni känner för de:)


Puss & kram på er så hörs vi snart igen!

 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards