annnavicktoriaa

Alla inlägg under oktober 2013

.

Av Anna - 31 oktober 2013 07:20

Fin himmel idag i ängsmon, kunde dock inte ta så fint kort då de va från bilen på väg mot jobbet men ändå :)

Av Anna - 30 oktober 2013 18:27

Nu är allt inskickat till brudarna som ska göra mitt kost schema :) herregud vilka snygga tjejer jag dör!
Längtar tills de sätter igång men denna helg blir en unnar helg då ja kommer följa mitt schema rätt strikt och de blir ju perfekt eftersom vi ska till pappa :)

Annars har ja mått väldigt dåligt nu en period... Jag hatar mina ben.. Hade en period då jag älskade min kropp och äntligen kände att fan de går åt rätt håll!
Men nu är ja där igen... Gråter över hur "stor" jag blivit vet att mkt är muskler men de är dedär fula innerlåren "knölarna" ni tjejer förstår säkert. Kan knapot klä på mig utan att bli ledsen elelr bara besviken, men dr ska bli ändring på nu!!!! Fan tränade lår är ju de snyggaste som finns?
Men men alla har de man tkr är snyggt och de man vill ha.
Jag kommer kämpa efter mitt mål och den kropp jag vill ha !!! Fan jag är ingen som ger sig .
Träning är de bästa jag vet de är där jag trivs , vill bara köpa träningskläder nu för tiden och de är ju för
Man trivs i dom och de man gör i dom!

Nä dags att rycka upp sig från skiten och i helgen ska jag beställa träningskläder och "vanliga" för de är jah värd .


Juste 3e januari drar man bort ca 10 mil eller mer för en grym tattoo !!!! Är övertaggad

Älska dig själv och din otroliga kropp! De måste in i huvudet

Av Anna - 29 oktober 2013 21:39

Åh älskar min säng :) så stor och hög och skön !
Trodde inte jag skulle träna idag fick världens huvudvärk och fe är nog bihålorna som spökar . Men tänktr ingen halsont så då kör jag och de gick bra :) kände knte ens av huvudvärken.
Sen blev de tvätta och dona för att sedan kunna åka till sara för att hänga där med hon och sofia :) mys!

Nu ska jag ta och sova lite har
Mått dåligt nu på senaste av massa anledningar så känner att sova är de jah behöver .

Av Anna - 28 oktober 2013 21:07

Min mormor dog av komplikationer av bröstcancer, jag höll hennes hand hon viskade i mitt öra att jag var mormors ängel och hon skulle alltid vara där, sen lämnade hon oss.
Min farmor fick bröstcancer och har blivit opererad och har än så länge inte hänt något mer och fan om de skulle komma tillbaka , denna sjukdom borde inte få skörda fler liv.
Cancer kommer alltid vara min största fiende om jag kunde skänka 15 000 eller flera miljoner hade jag de men 50 kr är en summa alla kan skänka .
Vi kan hjälpa dessa människor med nya medel och hjälp genom att skänka dessa summor .
Gör de nu !

Av Anna - 28 oktober 2013 18:37

Jag trivs så bra i mitt hem, jag älskar att fixa och dona med denna underbara lägenhet :) känns så
Skönt att man äntligen trivs på ett ställe och känner att här vill man bo några år tills man får små kids !
Funderar på att åka till ikea i helgen då vi ska till pappa :) köpa kite saker till han och små saker till oss själva .

Ska bli så otroligt skönt att komma till pappa :) jag längtar jätte mycket . Bara känna lugnet och mysa med min otroliga pappa som alltid kommer vara min förebild .
Ta långa promenader ned hundarna och bara tat lugnt .

Idag går jag in på styrka igen ocy de va så sjukt kul :) inte så skojj att köra kondition hela tiden faktiskt och kände att ja blev små förkyld av de så detta är bättre för mig styrka blandad med kondition :)
Biceps och bröst idag och mitt pass går så jävla fort 30 min tog de men de kan också va för jag fick dragmaskinen direkt och då vill man fan inte släppa den heller ;)
Skuöle även gå i lutning men jag har fått skit ont i ljumsken så kan knappt gå så gick någob minut bara .

Ikväll ska jag skriva ett formulär angående mig som ja ska skicka för att få mitt kost schema :D dåligt peppad tjej!!!!
Ska ta före bilder nu innan jag börjat med schemat så ni får se om de blir skillnad :)

Av Anna - 27 oktober 2013 19:48

Hade en kanon kväll hemma hos sara igår :) träffa nytt folk kan ju va de roligaste som finns? Men blev dock alldeles för rund under fötterna har blivit de nu när ja inte druxkit på ett tag så måste tat lite lugnt :) . Men ska inte dricka så mycket längre då jag ska lägga all fokus på träningen och kroppen :) reagerade jätte konstigt inatt på alkoholen fick jätte ont i magen och som kramp i mellangärdet så de känns inte okej .

Idag har vi bara tagot de lugnt laddat ner film och kikat skotrar :) ska sälja den ja körde i vintras och köpa en billigare lång skoter så man kan leka riktigt . Längtar verkligen tills skoter säsongen drar igång finns ju inge bättre än att va ute en hel helg med massa kult folk och grilla köra skoter?
Vi har även en kompis som har stuga i Blåsjön som ska vara skoter paradiset så vi kommer nog hänga rätt så mycket där :)

Ska kanske beställa en skoteroverall som är så jäkla snygg :) men då är de stötiga att den vill man ju bata ha då man kör skoter ;) och 3000 är lite väl för bara de kanske .. Vi får se :)

Nu blire snart solsidan sen blire sängen för att ladda för en ny jobb och tränings vecka !

Av Anna - 25 oktober 2013 21:41

Då träningen känns som bäst dka man bli lite små tussig och då är ja som jah är och vågar inte träna pga att jag inte vill va sjuk en lång tid. Vilar hellre extra än att dra på mig nå skit.
Frusit så de gjort ont i kroppen haft en konstig halsont ich allmänt seg .

Men har insett att jag måste sluta med mina komplex över min kropp och sluta gemföra mig med riktiga fitness tjejer, MEN ska ske en ändring i kosten snart och de kommer göra mycket för hur resultatet kommer synas .
Träning ÄR mitt liv träning ÄR de jag brinner för träning ÄR jag !

Har träningsvärk över ungefär hela kroppen förutom magen ! Känns helt ok faktiskt :)
I morgon ska jag förslka hitta mig ett par sjukt snygga jeans som jag känner mig super bekväm i och som jag ser snuskigt bra ut i , sådeså !

Gamla bilder men bilder som säger mycket för mig .
Nu ska jag fortsätta att gosa under min filt i sängen framför tvn :)
Ladda för en kväll med brudar i morgon för att fira min fina vän som fyller år idag <3

Av Anna - 24 oktober 2013 21:22

Trodde även idag att mitt träningspass skulle gå åt helvete för jag frös som en gris innan vi skulle åka, fick en shot aminosyra av pontus och sen rullade blodet igång tror jag! Satan så pigg och allert jag blev :)
Pontus ska köpa amino till mig i moegon och fråga vad de tkr jag behöver för pulver osv :)

Körde iaf 30 min crosstrainer i snabbfart sen blev de rygg idag :) gick skit bra ! Kände verkligen kontakten där jag ville .
Nu har jag lagt mig i sängen och ska kika tv :) mannen kokar ägg till mig tills i morgon .

Ska även kontakta två träningsbrudar för att få kost schema samt träningsschema av dom ;) de är verkligen inspirationskällor och då blir man taggad !!!

Gammal bild på oss :) har dock inge sammanhängande med texten haha

Ovido - Quiz & Flashcards