annnavicktoriaa

Alla inlägg under april 2012

Av Anna - 17 april 2012 21:03

Snälla söta brynäs spelare ta hem detta jävla sm guld nu!!

Sitter som ni kanske ser & kikar hockey, saik mot brynäs!! suttit helt spänd framför tvn & har skippat träningen till och med, då är de viktigt för mig!


Annars så har förkylninge försvunnit så nu börjar träningen igen:) så himla sköööönt.

känner mig hel igen, märks att ja blir så sjuukt nere när ja inte tränar, blir sur och nojjig över mig själv. Men nuså ska de bli ändring på de!

Det enda som behövs nu är lite nya träningskläder & skor, har hittat ett par skor som ja kanske ska köpa men min höger fot är större än min vänstra så vet inte om ja ska ta lite bättre hjälp eller inte:).


beställde även en liten överraskning till hjärtat idag som han kommer bli överlycklig för:) sved dock till i plånkan men de är han värd!


Nu ska ja kika hockey !!! skrika lite för mig själv ;)


HEJJA BRYNÄS TA HEM SM GULDET NUUUUU


Ovido - Quiz & Flashcards