annnavicktoriaa

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anna - 29 augusti 2013 22:24

Har hittat ett par nike skor jag bara måste ha!!! På junkyard var de 38 kvar och ja har 37,5 så vette tusan om ja kanske ska chansa ;) lätt värt.

Annars har jag jobbat och sen blev de protein våfflor med min man :) 2 st våfflor sen är ja proppmätt.. Gillar de inte egentligen men va sugen idag.
Sen kom en tjej och köpte våran gamla tv möbel och de va två tjejer och när de kom in sa båda två WOOOOOOW vilken jävla fin lägenhet :D man blir ju dåligt glad och stolt !
Bra vecka med massa massa massa komplimanger :) tackar och tar emot.

Planeringsdag med nya jobbet i morgon :) blev även bjuden på p fest men ska på bio med crousing gänget så får bli nästa gång!

Love my man.

Av Anna - 29 augusti 2013 08:36

grymt pass igår med evve :)
30 min löpning 15 cykel 15 cross.
Ni kan nog ana hur svettigt de va, älskar att ha någon att träna med nu :) dock så kör evve bara kondition men har någon att löpa cykla ja allt med då iaf .

Älskar mina nya träningsthigts iaf :) samt linnet de andas verkligen !

Av Anna - 28 augusti 2013 18:01

GärAlöuse... Jämtländska och felstavat säkert..

Ligger i soffan väntar på att min man ska bli klar på körskolan :) han går kurs så ja får övningsköra me han!
Så jäääkla grymt .

Av Anna - 27 augusti 2013 22:39

Myst med ulrika och sara ikväll , lagat go middag och myst till idol.
Älskar tjej kvällar man snackar om allt mellan himmel och jord :)

Har fortfarande svinig träningsvärk i benen, de gör fan ont !! Tränade
Fan ben i söndags... Aja.
Träffade en gammal kompis på gymmet som tyxkte jag fått riktigt bra muskler och att ja borde söka pt för jah är av rätt material ! :) kul att höra att de syns väl nu att man tränar .
Man blir ju som mer pepp..

Efter gymmet idag blev de stan tänkte handla nya vanliga kläder men blev träningskläder...

Av Anna - 27 augusti 2013 09:47

När jag varit arbetslös har jag kollat varje dag på våra bästa år haha,
Sjukt dålig serie egentligen men satan va man kan bli fast :)
Vaknade vid kvart över åtta tog en pw på 30 min och fick såklart skavsår på båda hälarna...
Måste köpa nya promenad skor alltså.

Nu ska ja dricka klart kaffet och kika tv sen blir de gymmet:)
Triceps och rygg idag.

Av Anna - 26 augusti 2013 23:10

Vaknade träffa chefen fick jobb fram till december än så länge :) fyfan va grymt! Skönt när man inte behöver söka jobb utan cheferna ringer !! Hehe. Måste erkänna att då är man grym!
Så de ska bli svinigt kul att jobba på detta dagis :) verkar va jätte trevligt ställe.

Sen bar de av till farmor och farfar, de personerna i mitt liv som betyder allt för mig. Utan dom vore jag inget <3 ätit middag svullat fika osv .. Inte okej för träningen men jag kan inte säga nej till farmor inte :) .

Sen bliddere gymmet biceps och brösy gick kanoners, tänkte köra intervaller men mådde illa efrer allt fika. Så tog en promenad med ulrika prata livet och de va mys !

Av Anna - 26 augusti 2013 08:54

Sola skin och jag ska snart träffa chefen :) spännande.
Tänkte försöka va ute så mkt som möjligt idag när de är fin väder.
Trist att typ ALLA jobbar ...

Av Anna - 25 augusti 2013 22:36

Vilken kanon dag på sjön med fina vänner :) fiske och mys i de vackra vädret.
I morgon ska ja träffa en chef sen får vi se vart de leder !!! Gaaah så glad .

Blev gymmet nu på kvällskvisten körde ben och kunde knappt gå upp för trappen här hemma... Älskar känslan ;)

Ovido - Quiz & Flashcards