annnavicktoriaa

Alla inlägg under mars 2013

Av Anna - 31 mars 2013 22:14

Rolig dag med hoppning med både skidor och skoter :) åkte iväg med barnen upp till ett hopp som några byggt där pontus och björn skulle hoppa med skotrarna samt några skid åkare. Blev riktigt bra bilder hade med oss en fotograf som tog korten och så . Ni får se sen han var grym.

Sen drog vi iväg upp på ett berg så skidåkarna kunde köra lite offpist och vi kunde se utsikten :) fyfan så fint de va. Synd att mobilen inte funka... Så dagen har varit toppen :) i morgon blire nog hoppning med sen åker vi hemöver.

Igår kväll blev de även utgång på skalet :) började med lite öl på hovde sen drog vi in på skalet och de var en trevlig kväll. Dock kände man intr så många men några kändisar var de allt;)
Någon jvöa mysko kille som drog i mitt hår?! Han blev dock utslängd sen . Rätt!!!

Nu blire nog snart sova så man orkar upp i tid i morgon.

Fotografen var jonathan birkemyr.

Av Anna - 30 mars 2013 19:13

Fyyyyfaaaan vilken jävla fin dag :) klar blå himmel hela dagen och bra körning !
Åt lunch på jaktstugan så vi solade ett tag sen åkte vi till lite drivor :)

Vid ett skulle emma och christoffer på after ski så jag och pontus åkte till stugan där ja stnnade och solade medans pontus åkte på en skoter tävling :) bränner som fasen i ansiktet alltså.

Sen i morse blev de svart kaffe och prommenad igen :) stolt som verkligen ger mig ut !


Ikväll blir de skalet för att kika vad som händer där ikväll :) ska tydligen va bra drag där på påskafton så blir utgån med emma och christoffer sen ska jag se om sofia ska ut :)

Hade bra godingar

Av Anna - 29 mars 2013 21:08

Kunde inte fått en bättre dag tror jag :)
Startade dagen med en kopp svart kaffe och efter de en pw runt i storhogna i alla backar :) riktigt mysigt. Fick me mig mamm så de va ju kul.

Efter lunchen skrev emma att de ville köra skoter med oss så vi gäsade upp till jakt stugan för att träffas sen åkte vi vidare mot lite myrar för burkning och sådär :) så jäkla trevligt ! Solat och gasat skoter kan de bli bättre? I morgon kanske vi ska till emma o christoffer för lite after skoter :) de har gjort en is bar typ !
Får se hur vi gör , är som inte så pepp på alkohol nu när man kör seriös träning. Men man måste ju leva också:)

Underbara påsk .

Av Anna - 28 mars 2013 23:30

Jag älskar mitt liv nu jag älskar de jag har omkring mig mina vänner min familj en kille som börjar bli en blivande man.
Allt har förändras till de bättre och jag har nog inte insett de riktigt.
Men nu när jag ligger här och kollar på robin hood på 6an och lipar så kom jag till insikt att varför ska ja alltid bry mig om vad andra gör eller ser ut? Jag har de så äckligt bra nu. Äntligen har jag bärjat inse hur bra jag har de och hur bra JAG är :)

Världens bästa liv har börjat och jag kommer AlDRIG gå tillbaka till de gråa livet med skitsnack och svek.
Älska de du har och lägg de gamla bakom dig !

Av Anna - 28 mars 2013 18:50

ÄNTLIGEN påväg till fjälls :) längtar tills vi är framme! Stug mys är bland de bästa jag vet . Skotrarna är lastade och redo för turer i helgen , de rycker i gastummen !

Drog iaf ett otroligt bra träningspass i morse. Löpning i lutning 10 min som uppvärmning sen körde jag igenom hela kroppen och de va så sköööönt . De är på gymmet jag hör hemma de är där jag trivs. Kommer nog gå galant att nå mitt mål om jag känner så här :) ska ta bilder nu i helgrn som före bilder sen ska ja ta nya i sommar
Typ :) får vi se om de hänt någe .

Nä nu ska vi poppa musik och ha trevlans, glad påsk !

Av Anna - 27 mars 2013 23:09

Bästa dagen på länge! En sten som suttit i mage o huve har släppt.
NU är engelskan över :) jag klarade de. Känns så jävla bra så jävla nöjd.
Märks som fan redan idag på humöret att ja är mycket gladare och mindre stressad :) nu kan ja lägga all energi på körkortet och träningen! Tackar.

Annars så har vi provat pontus nya skoter idag :) gick som ett skott! Riktigt härlig. Sen blev de kaffe hos evve med sara ponta och petter , trevlans :)
Ingen träning idag.... Pontus vägrade träna halv tio så åkte hem och slängde ur alla kläder ur garderoben och började vika osv .. Men har ändå bra träningsvärk i magen så kan vila och bygga upp musker idag ist. Ska ta med mina tränigskläder till hogna så ha kan ut varje morgon på en pw :)
Efter påsk blir de som vanligt igen och då kommer träningen stå högst på listan :) som vanligt !

Nu ska jag hjälpa pontus plugga mc kort , grabben ska ta tung mc ! Inte okej
Litte naket på ponta där då!

Av Anna - 26 mars 2013 20:16

Första träningspasset på länge blev idag :) huga ligen va mina ben är skakis nu !! Me like och magen kommer nog göra ont i morgon. Körde igenom de ka brukar men squatsen gick ej för de va 100949999 personer på gymmet så man kunde knappt göra något... Men bra med ett sånt här pass som första på 1 månad. Blir så pepp när jag är på gymmet! Känna musklerna värka och allting blir stenhårt :)

Nu blire hem duscha sen käka något.

Av Anna - 25 mars 2013 20:43

Fast man är så jävla sugen på gymmet så valde man skoter och våfflor ist.. Men lika glad är jag för de :) i morgob blire gymmet och de ska bli riktigt nice ! Längtar som en idiot.

Va ute och övade på att burka & resa gick fint :) snart så kan man de där åh!

Nu ska ja o ponta hem o sova :)myso att sova med någon varje natt!

Sjukt svettig och pumpad mage efter rtt träningspass :) de där är anledningen till att jag tränar.
Äskar när min mage är sådär <3

Och en bild på ponta då såklart

Ovido - Quiz & Flashcards