annnavicktoriaa

Alla inlägg under november 2012

Av Anna - 29 november 2012 21:57

Haft en väldigt bra dag :)
Har världens finaste & mest förstående vänner tack för ni finns här fast ja är lite förvirrad och känslosam !

Annars så blev de gym idag i vanlig ordning :) crosstrainer och massa mage med ida och sara! Nu har hela gänget satt igång me träning. GRYMT!
Sen blev de middag som bestod av yoghurt som ja ätit vare dag denna vecka. Wooohoo...

I morgon blire stan med mamma kirra julklappar & kirra körlektioner :) sen middag & mys med bruds!

Tjaråh

Av Anna - 29 november 2012 08:38

Såååååå glad !
Klarade mig egenom en sjukt jävla
Svår del på candy crush... Haha lill nörden här men är fan fast i de där jävla spelet .. Saras fel ;) haha.

Torsdag & två dagar kvar till helg :) idag blire jobb till fem sen kötta gym! Ska köra tills jag är helt död idag. Ska bli så skönt :) behöver få ut massa konstig dålig energi från mig!

I morgon Ska jag och mamma på stan och kika julklappar :) ska bli mysigt ! Sen på lördag åker vi til sveg för att va barnvakt till lill kusin !

Aja nu ska ja snart på jöbbet :)
Hajhaj

Av Anna - 28 november 2012 16:40

Ny duschad och nu tränad :) känns helt ok!
Idag tränade jag med ida & evve gick riktigt bra & ida var super duktig! Så kul när hon säger att hon inte orkar eller så sen peppar man så man orkar :) tyckte hon va grymt stark för att inte ha tränat på 3 år typ!
Kul att man peppat fler till gymmet .

Ligger och funderar över om ja ska ta en pt eller inte? Känns ju värt när man får veta vad man ska äta och träna osv men känns som någon kan aäga de utan att behöva 5000 . Ska ju som tatuera mig snart & kanske köpa en liten sak :) så vi får se ! Men träning är ju de ja brinner för och känns som ja behöver veta exakt va ja ska göra för att nå min målkropp. Dock ser ja skillnader hela tiden men vill se
Mera :)aja nu ska ja fixa mig.
Blev bjuden på fika hos evve ikväll !

Av Anna - 27 november 2012 21:19

Sitter här vid datorn & letar både en jul & nyårs klänning...

men hittar ingen som ja tycker är super fin.. hittar bara en massa skor & de är de minsta ja behöver just nu.

Men men kommer säkert in massa på stan snart & vill ha en snygg en nu när man börjar få lite muskler osv så vill man ju visa upp de. 

 

idag var de möte direkt efter jobbet så har varit en lååååång dag, men snart blire sängen och sussa:) i morgon äre kort dag sen blire kötta gym med evve & ido! 

längtar till gymmet... saknar de varje dag ja inte är där.. träningsnarkoman? nejdå!

 

Annars så mailade ja på en liten sötsak idag men den va såld.. fan när ja väl bestämt mig så finns inte den ja vill ha. dock finns de i sundsvall så får se om ja ringer dit:) men vill veta mer hur länge man ska vara hemma osv eftersom ja bara kan va hemma över jul & nyår så får vi se om ja kan eller inte. 

 

Men men nu ska ja betala dessa räkningar sen lägga mig & klura på julklappar:)

 

Av Anna - 27 november 2012 12:38

Tisdag och försöker komma på här på min rast vad man ska göra på nyår?
Planerna ändrades så nu blire försöka hitta på nå sköjj :) kikat med ido och vi kanske ska hitt på nå !
Annars kanske man flyger till malmö? Ja vet inte måste fasiken komma på nå snart vi är ju snart där !

Annars så blev de ett sjukt bra pass igår på gymmet :) överkropp och rygg! Känns skönt att starta veckab med ett grymt pass. Men idag vet ja inte om ja hinner ska på möte efter jobbet direkt så de känns ju bajs! Men en vilo dag är alltid bra :)

Ska försöka fixa tatuerings tid med så snart som möjligt och fundera på de där lilla livet ? ;) va kan de va?

.

Av Anna - 25 november 2012 15:14

Idag mår jag fantastiskt bra ! Inte bakis för fem öre :) lycka!
Klev upp halv elva sen blev de snabb dusch sen iväg till ann och göran för tårta och mys ! Myste en hel del med otto såklart min älskling bebis . Vill så
Gärna ha en egen men just nu är de inte rätt tillfälle och ja har ändå massa bebisar omkring mig :)

Gårdagen var iaf hur jävla rolig som hellst! Blrjade i lugnvik med brudsen från forum :) snackade skit spelade flip the cup som gjorde att
Man genast blev rund under fötterna. Men kvällen va perfekt de va till och med kul på g3 ! Men sällskapet gör ju allt :)

Nu blire hem sen blire gymmet
Med sara :) ska bli skönt att röra sig lite.

Av Anna - 24 november 2012 16:12

Djungelhuset va sköjj nu blire gym sen go middag sen partey me brudsen !

Lite syns de allt nu !

Av Anna - 23 november 2012 17:58

Äntligen helg :) har varit en ganska ansträngande vecka har haft vikarier två dagar och dom va super duktiga men barnen känner ju av att de är nya ;) men dom är ändå de bästa barn man kan ha .
Så nu är de bestämt att ja har jobb 6 månader till sen ska ja plugga :) sen har ja satt upp mål för körkortet.Ska ha de innan jag börjar skolan så ja kan köra bil på inne veckorna .

Så känns skönt att framtiden är spikad faktiskt :)

Annars så ska jag på hockey idag med bästis henke :) ska bli skojj ! De va våran hobby förut att kika hockey och känns kul att kika idag. Dock går de inte så bra för brulle men hoppas dom vinner ikväll :) sen kanske de blir kötta gym eller kanske ? DE BLIR

& i morgon blir de först djungelhuset & middag me kusinerna sen ska jag på ferre i lugnvik hos snärtan & anna :) forum gänget ! Så ska bli sköj även narre ska nog med så de kan ju som inte bli bättre ? :)

Ha en bra helg !

Ovido - Quiz & Flashcards