annnavicktoriaa

Alla inlägg under februari 2014

Av Anna - 26 februari 2014 07:14

Var barnvakt igår till lillebror :) gjorde läxor och han fick spela tv spel för han älskar de spelen vi har, sötnöt !
Innan han kom så körde jag intervaller på gymmet 11*1 minut 30 SEK vila men märkte att ja kan nog köra kortare vila och längre intervaller :) sen körde jag även biceps och de är en sjuk förändring på mina armar nu:) förut hade ja spagetti armar smala spinkiga men nu börjar de hända saker :) dock så kör ja en övning på bilden men de är ju då man spänner sig ;)

Känns skönt att träning inte blivit en prestationsångest för mig nu :) var lite så innan då jag verkligen verkligen skylle träna varje dag för att få min drömkropp men jag glömde bort att må bra också :)
Ha en bra dag !

Puh

Av Anna - 24 februari 2014 20:14

Vilket jobbigt träningspass de blev idag psykiskt och fysiskt..
Började inte med dips och chins och då orkar ja inte lika mkt av någon av dem så de blev fel i schemat idag haha sen så var ja så sjukt trött...
Ska beställa aminosyra idag de är perfekt dessa dagar då man är extra trött, alkholen kanske spela in med därför de är så jävla ovärt att supa !!!
Men lärdag blire tjej utgång sen blir de inte dricka på
Lååäääääääääääääänge !
Får inte ut något utav de bara en ond mage :/

Sen lagade jag tonfisk med ris ärtor och broccoli :) mums!! Har fått nån grej för tonfisk nu? Sjukt gott
Nä nu ska ja bara chilla sen lägga mig tiiiidigt.
Så segt att cykla nu då de är baouta stora vatten pölar och massa slask !

Av Anna - 23 februari 2014 20:27

Åh vilken mys mys mys helg jag haft :)
Dock ätit vetemjöl denna helg i mängder och de känns i magen den mår inte bra alls... Men farmor kakor kan man ju bara inte motstå och känner mig dum om jag tackar nej <3

Har varit på skotersafari i min otroligt fina hemby :) hade perfekt väder och vi körde Yamaha detta år och de va skönt att åka en riktig glidar skoter haha :) dock så kunde man ju inte leka direkt men ja fick åka med evve slm är helt stört bra på att köra skoter!
Kvällen var sisådär... Alkohol förstör människor de är min åsikt och jag själv märker att jag kan inte dricka... Min mage säger verkligen emot har varit uppe sedan fem i morse och springit på toa med kramper i mellan Gärdet och försökte spy men kom inget... Hoppas inte gallan spelar ett spratt med mig riktigt nu :/ ska ju parta med mina tjejer på lördag!

Men tillbaka till helgen så var de fantastiskt kul att träffa mina gamla goa killar :) som jag var med varje dag . Emil min bästa vän sen jag föddes fick jag krama tusen gånger och de behövde jag! Fina fina emil :) pratade barndomsminnen och ja allt ! Pontus har även lärt känna dom och de är så himla roligt att han verkligen älskar dom .
Hahahaha en rolig sak med var att min pappas lag vann i år och för att bevisa de så spruta han ner de gamla laget som vann med champagne :D hahaha crazy pappa man har.
De är så otroligt roligt att festa på sånna där ställen för de är från alla åldrar :)
Synd att kvällen förstördes på andra sätt men de tänker jag inte gå in på. De viktigaste var att jag och pontus hade de super kul och mysigt :)

Av Anna - 20 februari 2014 23:00

Ett riktigt röv dödar pass idag och då äre precis som jag vill ha de då jah ska bygga mkt rumpa :)
Vill inte ha stora muskliga lår så jag har hittat precis den träningen för mig och de känns stört bra!!!
Att se resultat gör en så äckligt taggad, genom att slita hårt får man de man vill ha !

Av Anna - 19 februari 2014 22:50

Mitt inlägg kom inte upp?! Så skriver ett nytt :)

Har varit och tränat med emma idag vi körde mage/axlar och de gick super super! Testade lite nytt och lärde av varandra :)
Så stört skönt att man hittat någon att träna med som är lila seriös så de blir träning och inte massa prat!!
Att ha hittat en sån här vän kan va de bästa som hänt :) en vän för livet !

Ska snart lägga mig i sängen och sussa :) sov morgon i möra så ska göra smoothie och bara mysa på morgonen sen kommer hjärtat hem :)

Kolla detta klipp!! Så himla fint och ja de finns fina människor :)
http://www.mx.dk/nyheder/global/story/20556039?redirect=mobi&nocache=0.3426190074533224

Av Anna - 19 februari 2014 07:20

Får man säga att man aldrig mått så här bra?
Jag mår så bra i kropp och själ jag känner för en gångskull frid i mig själv.
Slippa fundera på andra och slippa klanka ner på mig själv , förut kunde ja stor lipa för en finne eller tänka som tusan på andra men för en gångskull tänker ja bara på mig själv :)
Jag har fina människor omkring mig och är så glad att jag är mig själv .
Nu tänker jag som citatet fast då står de på engelska ;) förut kunde jag gå in i ett rum med människor och fundera hoppas dom gillar mig men nu tänker ja bara hmmm gillar jag dom här?! Ungefär så kom inte riktigt ihåg va de stod men så känner jag :)
Dom som inte vill vara i min närhet eller har något emot mig fine ditt problem :)

Kändes bra att boosta denna dag med lite egotripp.
Jag orkar faktiskt inte längre lägga energi på massa skit :)
Träning familj vänner och träning !

Älska dig själv så kommer du känna dig som en helt annan människa :) jag vet ! Jag var på botten i mitt liv jag kände mig som en fis i rymden.
Men nu mår jag som en kung :)

Av Anna - 18 februari 2014 21:36

En lång arbetsdag men väldigt givande och rolig :)
Har haft föräldramöte som var tema genus och de va jätte roligt och intressent att höra vad föräldrarna sa och även vad vi ska göra :) sjukt kul!
Cyklade hem sjukt fort ocu de känns så jävla bra att cykla 1 mil varje dag! Som idag då ja kom hem nio och inte har lust att gå tilk gymmet så tycker jah ändå jag rört på mig! Speciellt då ja cyklar innan frukost bra fettförbrännare !

Nu äter ja typ de godaste som finns???!!!! Jag är en yoghurt och musli älskare och nu har jag hittat min nya favvo!!! Granatäpple i allt alltså färskt !!! Fy bubblan va gött :)
Egen musli och granatäpple i naturell yoghurt mööööööööms.

Ska snart packa träningsväskan och lägga mig i sängen :) hyffsat trött .

Av Anna - 17 februari 2014 21:05

Man brukar hata måndagar men jag gillar de speciellt denna :) en ny vecka med nya mål och målsättningar.

Blev rygg och triceps på gymmet och satan va jag får bra kontakt nu :) mitt nya egna schema är kanon bra för mig! Körde även rumpa/ben övning ja ska köra 3/4 ggr i veckan för att få en tonad och fin rumpa/lår så ska ta före bild nu så får vi se om någon månad :)
Smackade i mig fiskbullar och potatis idag fyfan va gött de va rå! Inte ätit de på kanske ett år?? Möms


I morgon är de föräldra möte så blir kanske sussa hos mamma då de slutar kl åtta men får se om en jobbar kompis ska cykla hem då cyklar jag med hemmåt :)
Nä nu ska ja slänga mig i sängen sjukt trötter

Ovido - Quiz & Flashcards