annnavicktoriaa

Alla inlägg under november 2013

Av Anna - 29 november 2013 23:57

Har shoppat julpynt idag och nu börjar de bli väldigt mysigt här :)
Ska köpa lite mer tomtar och småfix sen så är jag nöjd .

Dåliga bilder men de får duga :)
Nu ska jag mysa med pontus sen blire sova för i morgon blire troligen träna sen badhuset med små trollen :)

Av Anna - 28 november 2013 23:53

Kunde inte slutat bättre än att min idol en kille som är helt stört bra på tatueringar gillar två bilder på min instagram :D jag är hyffsat nöjd och blev ju en ännu bättre dag nu !!!!!
Han har väntetid på flera år för att man ska kunna få tatuera sig hos han .

Åh jag är så nöööööjd hahahhaha :D

Kan inte sluta flina....låter som en liten fjortis nu kanske men fasen va glad jag är!!!!

<3

Av Anna - 28 november 2013 23:36

Vilken fantastisk kväll jag haft och har fått en vän jag inte släpper i första taget !
Käkade middag på lilla Siam satt där 2/3 timmar bara prata och prata om allt mellan himmel och jord om sorg ocj glädje .

Sen så hade min pappskalle till pojkvän inte lämnat öppet till mig då han åkt för att fixa skötern för försäljning i morgon så då åkte jah med emma till digernäs där vi mös i hennes lilla bod med tända ljus och te :)

Så skönt att man hittat en vän där man kunnat öppna dig direkt där jag kunnat babbla ur mig mina känslor om allt som hänt mig senaste åren pch hon förstod och lyssnade och vi hade dialoger mot varandra då vi varit med om ungefär samma saker .
Vi har även träning gemensamt och de känns så galet kul för jag tränar annars själv men som jag skrivit innan så peppar emma mig på ett så grymt sätt!
Hon är sjukt stark och hon kan väldigt mycket :)

Nä nu måste jah sova är uppe på övertid nu :)
Får skriva av mig mer u morgon om denna underbara kväll.
Känns som jag lägger mig i min säng som en nu människa tack vare detta <3

Typ så här glad fast ännu gladare är jag nu!!!
Synd jag inte hade nån annan bild från kvällen men men :)

Av Anna - 28 november 2013 06:53

Ja lev ditt liv nu eller aldrig och de har jag lärt mig att göra.
Släppa alla små problem som jag brukar ligga och grubbla över och fundera över saker som är så sjukt fjantiga eller dumma.

I helgen kommer mina små kusiner som jag ska vara barnvakt till lördag till söndag :) så på lördag ska vi på badhuset och söndag blire pepparkaksbak !
Dom kommer hoppa av glädje då vi ska till badhuset och de va ett bra tag sen jag var där sist :) så ska bli skojj! Brukar dock frysa hela hela tiden hahaha.

Äntligen har även liiiiiite snö kommit så de är vitt på backen. Barnen kommer bli glada på jobbet :)

Av Anna - 27 november 2013 19:43

Cyklade mig hem genom en tokstorm med motvind och piskande snö/regn , cyklen gled åt sidan och jag kände att nu dör jag... Närå men så kändes de ! Plus att jag körde rygg/triceps idag efter denna tur... Grym träningsdag iaf!

Ska snart hem till mamma och jag hoppas hon har bågon mat att bjuda på för ja glömde maten på jobbe...
Har även fått massa roliga bilder idag som jah skrattat som en idiot till på jobbet !!! Helt gälet hur man såg ut förr men kan ha varit en utav de bästa tiderna i mitt liv :)

Av Anna - 27 november 2013 07:41

Hövva va de verkar storma ute?! Verkar bli en ny Hilde? Eller va den hette . Nä de hoppas jag inte för jag ska cykla till jobbet idag och vill inte flyga av cykeln.

Annars så har har jag sovit som en påseskit inatt har vaknat flera gånger varit på toa tusen gånger ( har ett tix ) och varit så varmt! Måste va att de är plusgrader ute och då blire varmare inne kanske? Ingen aning .

Ska ha avd möte idag men ska va me en timma bara sen cyklar jag mot gymmet sen till min mami :) vi brukar ha lite egen mys då min lillebror inte är hos mamma denba vecka så är de bara vi :)

Jag och mamma i sommras :)

Av Anna - 26 november 2013 19:32

Tog milen på 56 minuter idag och de ger jag mig en klapp på axeln för :) även cyklat 1 mil idag så!
inte kört kondition på ca 4 veckor så och är bara någon minut sämre än vad jag brukar köra den på !!
Efter gymmet blev de en låååång vaaaarm dusch och sedan även älgkött idag :) mums mums !

Ligger just nu i soffan har fixat mat för i mprgon till jobbet och kokat mina ägg till frulle :) köpte även önoz eller va dom heter deras lingonsylt som är lågkalori :) enligt schemat får jag äta de till mellis men jag ÄLsKAR lingonsylt till havregrynsgröt så jag måste bara :) nom nom .
Ska lägga mig i tid ikväll som jag alltid gör haha gammkärringen här ;)

Av Anna - 25 november 2013 20:23

Jobbet gick fin fint :) va dock rätt kallt i morse och hatar denna årstid då de inte är snö men stenhårt i marken. våra stackars barn kan inte göea något.
Efter jobbet så blev de gymmet och kändes som jah stressade mig igenom hela passet , är så galet myxket folk men jag körde slut på muskelgrupperna jag körde så är
Nöjd :) blev även 30 min cykling och de gör sååååå ont . Hade inte några hörlurar med eller aminosyra....
Glömde flaskan på jobbet och lurarna hemma inte okej!!!

Blev älgkött från igår till middag och protein mjölk som är så satans god :)

Sitter just nu och klurar på julklappar pch vet vad jag ska köpa till några men till min
Kära pojkvän så har jag torka... Vet absolut inte vad jag ska hitta på... Så får se vad de blir. Men börjar bli stressad !!!

Ovido - Quiz & Flashcards