annnavicktoriaa

Alla inlägg under mars 2014

Av Anna - 31 mars 2014 17:56

Älskar mina små troll på jobbet :) dom är så goa.
Kommer fram och kramar en bara för att och säger att nan är röd i ansiktet haha :) ja solen tog nog i lördags rätt bra !
I veckan blir de till att dra till solarieöarna lite , snart dags för tatuering och måste ha färg tillsdess !

Juste dagens höjdpunkt...
Har fått penicillin idag en 10 dagars kur med 6 tabletter varje dag ... Känns både bra och dåligt .
Skönt att de kanske får ett slut på min onda skalle och sjukt störigt att jag måste vila så här länge igen... Tur man cyklar en mil varje dag och promenader plus lite rump och mag träning hemma. Sen blir de ju kanske en vecka vila för tatueringen med men för detta är de värt de :)

Av Anna - 29 mars 2014 19:39

Ja har inte så mycket mer att säga än att denna dag har varit magisk!!
Klar blå himmel blåste inget och fantastiskt före.
Tur man hade kepsen med för de svider i ansiktet nu kan jag lova ! Haha

Lite bilder från dagen :

Måste tipsa om en sjukt bra sida där min keps är ifrån , bra grejer för skidåkare skoter eller bara för folk som förstår stil ;) blacksnow

http://black-snow.se/
Länk till sidan där den finns :)

Av Anna - 27 mars 2014 07:03

Imorse vakna man till en fin summa på kontot :) älskar lön !!
Men har börjat spara sjukt mkt så är så stolt över mig själv.
MEN de börjar ta på psyket haha vill shoppa loss riktigt som jag gjorde förr men de får bli nästa månad :)
Denna månad går över 5000 till tatuering så de får la räcka !

Idag kommer mr p hem och de ska bli mys :) torsdagar är som mini fredag för mig !
Sen i mprgon åker vi upp till
Bästa storhogna och njuter av förhoppningsvis fin väder och skoteråkning :) möms

Mys

Av Anna - 26 mars 2014 21:50

När man glömmer tiden och man är kvar övertid på jobbet då trivs man? :)
Fina underbara barn och jobb!

Efter jobbet så kom min fina vän emma hit :) vi pratat som vanligt så mycket så tiden bara rinner iväg .
Är så jävla glad att jag träffat denna tjej , en vän jag aldrig släpper !

Nu ligger jag i sängen och ska sova :) ladda med sömn så man blir frisk någongång !

Av Anna - 25 mars 2014 18:19

Idag är en sån dag då jag hatar min mage och min hy hur jävla mycket som hellst. Vet vad de beror på och de är att jag inte tränat sen onsdag.... Men jag måste lära mig av de här men de verkar ta tid :)

Har lagat qourn gryta idag och de blev smarrigt :) ska bju emma på de i möra !

Om jah är helt frisk blir de ben och mage på torsdag :) mina favvisar !! De enda jah vill träna nu och kommer mest bli de !! Peppad tjej.

Inhelgen blir de storhogna och hänga med Martin och Erika mfl :) även tatueraren ska dit haha så kul!

Syns inte så bra på bilden men hövva hur ja ser ut

Av Anna - 24 mars 2014 17:45

Fan får inte till de där knölarna man tkr är så goda i köpta ?! Tips på hur man gör? Försökte ta bara havregryn och bovete nu men gick ändå inte... Får klura på dedär !

Annars är min hy sämst... Usch så torr och röd prickig... Blöööh. Men när jah är frisk blir de sola lite och sådär ska snart tatuera mig så då vill man va lite brun innan de !

Idag kommer sara hit <3 inte setts på Gud vet när?!

Av Anna - 23 mars 2014 21:07

Igår kom min kära morfar från Järvsö hit. Har inte träffat honom sedan min mormors bortgång för 12 år sedan. Han är inte min riktiga morfar egentligen men har alltid varit min morfar <3
När vi kramades kom tårarna riktiga glädje tårar och att lelle var med var så himla underbart fina underbara lelle , de är min mormors bror <3
Dagen var helt jävla fantastisk vi mös hela dagen och sedan tog vi oss till farmor och farfar där även min pappa var så vi vart kvar där tills kvällen vi alla fikade och åt middag , jag är hel nu.
Äntligen känner jag ren jävla lycka och detta gör mig så stark och så jävla stolt över min släkt vad fina alla är !!

Ja min helg är ett mirakel en helg som denna kan inget slå <3

Tog inga bilder för jag brydde mig knappt om telefonen.. La ut ett kort på instagram sen sket ja i den hela dagen !!!

Åh jag vill spola tillbaka men som tur är så ska vi ses i sommar igen i Järvsö . <3

Av Anna - 23 mars 2014 01:19

Jag mår så förbannat jävla bra .
Vilken sjuk dag på alla sätt och vis , sjuk på ett bra sett <3
Mer om de i morgon kärlek till er !

Ovido - Quiz & Flashcards