annnavicktoriaa

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 30 januari 2012 08:18

Klev upp kvart över 6 med pontus och gick direkt på löpbandetFör att köra ett mobster pass :) och de vart de! Känns så skönt att man har sån tränings motivation!Börjar halv tio men klv upp tidigt fr att träna :) kommer verkligen få min dröm kropp hihi. Om nu motivationen fortsätter :)Idag ska jag stänga på jobbet och sedan ska jag och pintus vara barnvakt . Skön måndag!Ha en bra daaaag :)

Av Anna - 29 januari 2012 13:44

Ligger här i soffan med pontus och sara fast pontus sprang iväg påAffären för att handla tacos!! MööömsHade iaf bästa kvällen på läääänge igår, var hemma hos maddes grabb med massa folkHade live sång och skönt folk:) sedan blev de taxi till olles för lite dans!En sjukt händelserik kväll med shottar dans ölduschning och utslängning!Har inte haft så här kul en utekväll på länge:) tack godingar!Bilder kommer när man fått internet i bajs lägenheten ! Nu ska vi mysa o svulla tacos :)

Av Anna - 28 januari 2012 12:11

Fredgen blev en helt galen och störd kväll! Blev en oplanerad utgång med soffan och grabbarn :)Kvällen funkade väl ligger just nu o mår skit så häller i mig vatten osv för att bli pepp!Utgåg ikväll med brudarna såååå kuuuul :)Ikväll kör jag mitt race och skiter i alla jävla negativa människor:)Orkar inte slösa energi på sånt ! Allt för mig hej!

Av Anna - 26 januari 2012 20:35

Mitt jobb är de bästa man kan ha :) möta små knoddar spingandesMot mig och man får den varmaste kramen man fått ! Små underbara barn:)De säsmta är att ja är så jävla trött efter jobbet att ja bara tränar duscharSitter i soffan sedan sover.... Man hinner inte med att träffa vännerna! Tur helgerna finns :)På lärdag ska jag ut med bästa tjejerna dock blir de no en tår för dom åker till norge nästa helg :/Annars ska ja nog åka skoter och mysa !Har även kommit igång med träningen igen och känner redan nu att de händer grjer:)Kör även en tävlig med robert vem som har snyggaste beach 12 kroppen ;€De gör ju att man blir ännu mer peppad :D Nu ska ja sova :) ska hänta upp johanna kl 6 för vi öppnar inmorgon:)Nattinatti

Av Anna - 24 januari 2012 21:54

När livet känns på tok för bra så händer alltid någotFattat inte men min hy är konstig, har små små prickar somInte är finnar .... Vad fan ska man göra?Aja älskar iaf mitt nya löpband känns bra att ja kan springa när ka vill och allt :) Fick även veta udag att ja fått förlängd tjänst !!! Underbart:) Vill ha lördag nu så ja får umgås med världebs bästa tjejer <3Nu ska ja mysa ner mig i sängen med hjärtat :)

Av Anna - 22 januari 2012 16:47

har haft en så himla rolig helg med alla mina tjejer:)

fredagen jobbade jag sedan drog jag & sanne ner på stan för att handla dricka osv sedan drog vi till sanne åt gomiddag. var hos joel o sanne ett tag sedan drog vi till sannes brorsa & där var även narre & alla mina tjejor:)

Så himla perfekt kväll vart perfekt berusad & kvällen var bara så himla kuuul!!


i lördags hängde ja med söt sara:) & även hennes grabb petter en stund, vi lagade mat & kikade film

& snackade om livet!

pontus har varit i jormvattnet och kört skoter med några kompisar:) så ikväll kommer han hem och då ska vi mysa!


Just nu sitter jag hos mami och lyssnar på sjukt gammal musik och kollar massa gamla bilder:) blir helt nostalgisk! 

så himla kul att kolla för alla har förändrats så sjukt mkt och ja:)

Nä nu ska ja fortsätta med min hemma träning sen äta me lillebror!


Jag & sötsara då:) från yran!  

Av Anna - 14 januari 2012 00:28

Ligger här i sängen o kollar på kläder så klickar ja uppEtt linne då har hon en sviiin snygg tattoo som ja skulle vilja ha:)Vet fock inte vilken ja ska börja med texten på srmen eller denna?Blir en funderare nu ! Bild kommer kaasanske senare ;)Nu blire sova nattiiii

Av Anna - 12 januari 2012 11:22

Ligger här i soffan med världens magont & snurrig i bollenMen endå vill jag bara till barnen på jobbet! Känns underbart att man längtar till jobbet:)Har nog hittat de jag ska plugga till dock är den på 3.5 år halv drygt!Men har iaf jobbat denna vecka på ope så denna vecka har de varit jobbIgår slutade jag ett så drog en pw på 9.7 km :) kändes i benen den blev de magövingar hemma! Sen städade ja ut julen och lägenheten kokade ihop mat tände ljus tills pontus kom hem:)Aldrig sett han så glad o så romantisk ! Fick även veta att ja har heltids jobb nu framöver :D känns så underbart att veta.Nä nu ska ja fortsätta slappa i soffan :) fast får sån panik så blir några magövningar tror ja :pBloggar från mobilen nu har inget internet så vet inte hur man lägger in bilder o så :p hah

Ovido - Quiz & Flashcards