annnavicktoriaa

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna - 29 mars 2012 19:53

Inte bloggat på kanske en månad? Har helt enkelt inte orkat skriva något :)Har iaf jobbat och festat nästan varje helg nu... Dumma mig:) men har haft så jävla kul varje gång och man ska njuta av livet!Tränat har jag också gjort en hel del men inte nu på två veckor:( lider av en helvetes förkylning som vägrar försvinna...Nu börjar ja verkligen få panik så har slutat me kolhydrater och kör på lördagar ärMin gotta dag!:) men jag SKA träna nästa vecka och dåBlire dock lugnt så ja inte blir sjuk igen men bara ja fårRöra på mig :) ska även köpa nya skor så ja kan springa ute i vår värmen. Annars så ska vi åka till min pappa i morgon :) ska bli skönt att komma från stan och bara tare lugnt kanske pimpla lite.Sen ska ja försöka att få p att vilja åka till sundsvall och ikea påSöndag ^^ vill handla massa till lägenheten och kläder + ett par låga converse! Har 5 st och dom är bara höga så nu ska låga in i samlingen ;) p ska också köpa converse !!!! Ja e så nöjd :)Nä nu ska ja lägga mig i myshörnan och kila någon film :) Pöss

Av Anna - 15 mars 2012 12:02

Jag är så nöööjd över mig själv :) inte ätit någon gotta på heeela veckan (förutom idag för de är torsdags fika på jobbet) haha. Tränat varje dag !! Vet inte vad energin kom ifrån ja får alltid energi av socker sen ja börja träna men nu klarar ja mig:) så ja är stolt över mig själv! Kan kanske också bero på att vi betalade resan till menorca igår :D så den 15 juni åkerMan till varmare breddgrader !!! Kung vecka:) Vi ska även fica internet snart och de ska bli skönt ! Nä nu ska ja vila! Ska ha tvåBarngrupper snart :)Hörs haj

Av Anna - 12 mars 2012 08:41

Ny vecka med jobb och träning.. Känns somMan har haft sportlov för förra veckan var så lugn på jobbet :) Idag ska ja träffa chefen och prata lön och min anställning, får se va man fårFör lön då;) denna månad får ja dubbla löner! MÖMSMen denna vecka har inte startat bra... Ja känner mig inte fin på något sätt jag fattar inte vad somHänt med min hy? Ja har alltid haft en normalHy men inte nu och inget verkar fan funka.... Kanske beror på hur man mår i övrigt med? Jag vet inte... Jag önskar allt kunde vara på topp nu men allt känns bara fel och jobbigt... Vart tog allt de bra vägen?

Av Anna - 6 mars 2012 20:18

Veckan starta som vanligt med jobb:) stängde igår på dagis och de gick bra.Idag hade vi lite barn så var ute mest hel dagen för de var så bra väder. Sen blev de hem och kötta löpbandet :) blev även utfall, plankan vanliga och sneda, magövning med pilatesbollen:)Så jävla skön känsla efter man tränat! Drog även en solning idag med:)Pontus skrev in sig på golds gym idag så ja ska nog skriva in mig påNågot gym ja med snart:)Vi ska också troligen åka till menorca i juni:) har reserverat rn resa så måsta betala nästa vecka om vi sk ta den :) hihiNä nu ska ja vänta in mannen sen blire desperet!!!!

Av Anna - 3 mars 2012 19:21

Startade dagen med en riktigt fin frukost och soff häng:) Sedan blev de ringa mamma och så inför dagen, fick även med mog sanne ut :) Har haft en riktigt underbar dag med sol korvgrillning och häng i badhusparken! Kunde inte blivitBättre faktiskt! Nu har ja precis ätit havregrynsgröt som fick bli min middag idag. Tränade även när ja kom hem och tror ja behövde de för att få ut lite ilska! Att en dag kan ha varit så bra till att bli helt kaos! Ja tror att ja behöver vara för mig själv ikväll och fundera övet mitt liv! Ta hand om mig själv och se lite djupare på saker och ting! Kommer bilder i morgon då ja troligen åker tiöl mamma och har internet :)hejhej

Av Anna - 3 mars 2012 09:22

Denna helg har jag längtat efter! Har haft en jobbig vecka påJobbet med massa sjuka barn och skrik, tycker så synd omDom :( men men.Igår så var jag med sanne vi satt o snacka lite och kika tv sen kom hennes klass kompis jocle och en kille till så vi satt bara o prata en stund sen åkte jag hem. Vart iaf en skön och trevlig kväll:)Nu ligger jag bara i soffan och har precis ätit frukost. Ska snart göra migKlar för mamma och oscar kommer runt halv tolv och hämtar mig såVi ska ner till badhusparken och busa i de fina vädret :) mysmys.Ska även gå på stan en sväng o kolla va de finns för kul:).

Ovido - Quiz & Flashcards