annnavicktoriaa

Alla inlägg under april 2013

Av Anna - 30 april 2013 08:18

Hittat aå sjukt mycket fina inspirations bilder till sommar kläder... Blir så sugen på att handla ... Men har precis bokat ett "lyx" hotell i malmö 4 dagar och flyg på de ! Så denna månad blir de till att snåla. Lagt undan lite pengr också så får som sagt leva snålt :) men de behöver ja allt öva på! Haha

Annars så städade ja mitt rum och mammas två toaletter igår :) kände att ja ville göra de för henne nu när vi bott där ungefär 6 månader . Vi flyttar ju om två veckor ! Ska bli så jäkla skönt pch roligt att inreda den :) den är perfekt!

Va ju på ikea i helgen så hittade världens finaste tv möbel :) ska visa när vi köpt och fått upp den . Vi handlade ju en del nu när vi var där men mest små plock blev en fin skohylla och en klä hängare :) sen som sagt små plock. Inga kläder alls köpte jag! Sjukt stolt ;)

Ikväll kanske de blir middag hos evve när sofia slutat ochde lät ju inte helt fel :) ska träna och sola innan tänkte jag. Ska ju troligen fylla i tatueringen i morgon så då må ja ju sola idag!

Nä tillbaka till planeringen!
Puss

Av Anna - 29 april 2013 19:01

Igår körde jag slut på biceps, triceps ( de enda ja kan säga utav muskel grupperna ;) ) haha nä men körde igenom armarna och bröst. Pontus stod och peppa mig så jag körde fullt ut och de behövdes. Jag har en skön träningsvärk idag :)

Idag blev de 20 min cross och ben på tegelplan! Där de har bästa ben maskiner a r innersida lår och utsida ! Idag älskar jag mina ben de är smala men ändå muskliga. Snälla låt mig känna så här nu och inte behöva gå tillbaka till att känna mig "tjock" .


Av Anna - 28 april 2013 22:39

Idag är de en sån där dag som jag älskar min kropp ! Alla former alla muskler :) snälla låt de fortsätta så här!

Av Anna - 28 april 2013 13:12

Av Anna - 27 april 2013 12:23

I bilen på g mot sundsvall & birsta :)
Ska handla lite inredning till lägenheten. Fick med oss pontus lilla syster och hennes kompis så blir inge möbel köp men ska dit igen denna månad så får bli då :)
Man vill ju hellst mäta lite och flytta in lite innan man kan börja köpa stora möbler känns de som .

Sen kanske de blir lite kläd shopping med ;) ska köpa en bikini iaf ! Sen får vi se vad som som slinker ner ;) haha .

Av Anna - 26 april 2013 22:48

Helgen är häääär och jag är så äckligt trött men fredagar är så här och de är så skönt på ett sätt :)

Jobbat på min gamla avdelning idag :) så himla mys att få träffa de små liven och personalen igen :) gosisar.

På söndag ska vi boka flyg och hotell inför malmö i juni. Hittat ett 4stjärnigt hotell som verkar bra! Ska bo torsdag till måndag så då vill man fasiken unna sig :)
Ska till malmö på dop för en liten prinsessa som föddes idag , världens finaste lilla tös. Längtar så sjukt myckey , en utav mina bästa vänner johanna är de som bor här och jag hatar att vi bor så långt ifrån varandra. Men de märks att sann vänskap varar <3

I morgon bär de kanske av till sundsvall för ikea och möbel shopping :) vi ska kanske göra en egen sänggavel och måste ha ett speciellt virke eller färg då. Vi ska också måla om våran gungstol och byta kudde där :) ska bli så kul att göra om lite grejer, vi ska även hämta ett älg horn som vi ska måla om osv!
17 maj bär de av till ringvägen :)

Av Anna - 25 april 2013 22:07

Gaaash vilken bra dag , bra jobb dag med hyffsat väder och goa glada barn:) föräldrar som är besvikna på att man ska sluta då känner man att man älskar och är bra på de man gör <3

Annars så hörde ulla av sig idag och tyckte vi skulle käka middg med grabbarna på eastern så de tacka man ju inte nej till ;) va riktigt gott men åt inte upp en tallrik ens ?! Kändes ju inte helt ok men blev perfekt mätt . Sen snacka vi litte skit och sedan hemgång. Kult att träffa dom där tokarna ! Och tokarna då skämtar ja inte !

Blev shopping på bikbok såklart :) halva priset, men va så stressad så tpg de ja lagt undan plus en kjol sen fixk de va nog ! Gälet med folk.
Ska dra en beställning på ansiktskrämer pch smink pckså men såklart så va de nått som strula med en jävla sak så får vänta tills i morgon.. Lägger ca 2000 på smink/hudvård och då använder ja inte alls mkt som tur är. Sist ja köpte smink va typ höstas eller till och med längre sen :) så bara för ja köper för mkt så betyder inte de att man är världens smink tok. Köper bare minerals för de är bra för huden och de funkar perfekt så då fåre kosta va de kostar vill :)

De ja köpte idag och maaaaaaat

Av Anna - 25 april 2013 06:58


Jajjamän nu är de "fredag" för mig , jobbar inte fredagar så har fredag idag :) men från och med nästa vecka fram till 20 juni jobbar jag fredagar och de kännns sååååå skönt att få fredagar igen. Ville hellst göra de dirr efter ja va klar med engelskan men de gick ej.

Aja idag känns som en bra dag :) är gälet sugen på gymmet igen så de försvann inte efter forum
Som tur va ! Men ska nog skaffa en personlig tränare trotts allt :) vill veta exakt vad jag ska träna för att få de jag vill och ja. Henke är såklart as bra min kropp har förändrats av hans träning men som han sa han vill inte va min personliga tränare för han är ite utbildad :)

I helgen vet ja inte vad de blir riktigt... Funderade på att åka till pappa men vet inte om de blir . Ska hämta ett
Älghorn hos farfa då som ja ska måla svart eller vitt och hänga upp i nya lägenheten :) kommer bli snyggt !


Nä nu ska jag vila lite innan jobbet :)
Sprider lite glad energi till er !

Ps har fått en finne
Mellan ögonen eller hur ja ska säga..... Kul info va? Den stör mig nå jävulskt

Ovido - Quiz & Flashcards