annnavicktoriaa

Alla inlägg under juli 2013

Av Anna - 30 juli 2013 17:42

Sitter och väntar på alla segon:)
Idag har de mest varit chill i poolen jag och sofia körde vattengympa med massa flickor . Grabbarna drog till något vattenland och lekte av sig :)

I morgon ska vi på en båttur ska bli kul att se de fina havet och den fina naturen . Sjukt att vi typ har tre dagar kvar? Åker tidigt på lördag så räknar inte den . Hoppas de är grymt väder hemma :)

Peppar gymmet på fredag, tror ja behövde 2 veckor vila för att inse vad fan träning gör med mig :) träning är en del av min vardag en del av mitt liv. Känner mig så vidrig och mår psykiskt dåligt när ja inte tränar... Allt känns bara konstigt och segt utan ?!
Måste betyda att ja kommer få min drömkropp :)
Har tagit förbilder idag och ska mäta mig när jag kommer hem.
Om en månad ska ja se första skillnaden och med mina nya recept och mitt grymma schema så kommer ja må gött :)

[Bild]

Av Anna - 29 juli 2013 19:34

Hallelåja svenskar :)
Har de bra här i turkiet marmaris har mellan 30-40 grader och jätte bra hotell , brunheten är här för att stanna.
De enda ja har panik över är MATEN och TRäNiNG !
Eftersom ja är så rädd att bli sjuk så äter ja bara de som är friterat eller burlmat eller hur man säger.... Inte ok. Men två veckor av mina år gör nog inget , de enda ja längtar hem till är mitt andra hem gymmet och mina
Underbara vänner och familj :) haha fast en vecka är ju inget är ju här med
En utav mina bästa vänner ;)

Har bara wifi i lobbyn och har inte använt mobilen något så man är lite handikappad men skönt också , har ingen tidsuppfattning eller något.

Nä nu ska vi
Käka om sällskapet kommer ;)

Av Anna - 26 juli 2013 23:43

Kl 4 får vi checka in bagagen och flyget går kl 06.00 och här sitter vi :) men de har varit kult åkt runt och kikat haft vagn race och nu blire lite fika så man håller sig vaken.

Är lite nervös för turkiet dock, blev så sjuk sist så tänker inte äta något som de kan ha sköljt med sitt vatten eller något. Men längtar tills man få är ligga där på solstolen och känna brunheten komma :)

Haft en underbar stråket vecka och detta kommer nog bli minst lika bra. Träningskläderna är med så inge latsida här inte :)
Känns som man blivit pluffsig efter 6 dagar alkohol... USCH

[Bild]

Av Anna - 26 juli 2013 02:05

Efter en underbar vecka ska jag nu sova nyktert och gott för att ladda för en resa ner till sthlm för att ta oss vidare till marmaris :)
Längtar som en tok till värmen fast har haft de bra gött här hemma i veckan.

Fick mina skor och linne idag :) im in love <3

Av Anna - 25 juli 2013 09:43

Stråket börjar gå mot sitt slut och de börjar ja med :) eller ja alltså mitt stråkande. Känner idag att kroppen mår verkligen skit så idag blir jag nykter vill inte förstöra min kropp och i morgon åker vi till arlanda för att ta oss vidare till marmaris :)

Ska bli så jäkla skönt att komma bort ett tag och rå om varandra litegranna, mysa och bara njuta av värme god mat och trevligt sällskap.

Av Anna - 23 juli 2013 14:59

Tog en powernap och vaknade svin hungrig och sugen på nå svalkande att dricka. Dags att ta sig ner på stan för litte mat

Av Anna - 23 juli 2013 10:14

ÄNTLIGEN har vi fått fin väere till jämtland och de mår man gött på!
Allt blir så mycket roligare och folk kommer ut och visar sig från sina hålor :)

Sitter på balkongen och solar nu tänkte måste lägga en grund innan man drar till turkiet så man inte dör!
Skönt att vara lite små bakis en sån här dag då man kan sola :)

Blir ingen träning denba vecka känns onödigt när man kan umgås men vänner plus att de är fibt väder. Men ska ta någon pw och sådär men ska gymma i turkiet vi har ett gym som ser grumt ut !

Av Anna - 22 juli 2013 20:26

Ovido - Quiz & Flashcards