annnavicktoriaa

Alla inlägg under juni 2012

Av Anna - 27 juni 2012 22:23

Hahahaha helt glömt bort denna sjukt braiga blogg;) Men livet flyter på och jag känner mig starkare äbNågonsin ! Tagit steg jag aldrig vågat innan och saker som jag vill ska ske händer :) Har världens finaste vänner vid min sida och är såNöjd över vilka vänner som alltid finns där och förstår <3 Har även världens finaste mamma som är den klokaste jag vet och alltid hjälper i ur ch skur!! Annars så flyter jobbet på bra som tusan :) jobbar 4 vexkor till sen äreSemester igen och då blire stråket och malmöTill underbara familjen där nere, jobbigt att ha dom så långt borta:( Aja i helgen blire iaf hammarstrand och crousing med gamla vänner och pontus :) Ska bli niiiice att åka härifrån :) Nu ska ja sussa ! Vart bara sugen att skriva av mig.

Ovido - Quiz & Flashcards