annnavicktoriaa

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna - 28 februari 2012 20:34

Ligger här i sängen och är helt slut! Var sKidlopp idag på dagis så har varit fullt upp hela dagen:) men de var så kul och omDom åkte! Ett barn åkte 5 km de är ju sjukt bra. SåBlev de lunch utr också de var mys :) så ja slutade vid fyra åkte hem handlade sen blev de bara konditions träning idag :) var så hungrig så orka inte mer haha. De blev lax och potatis idag så sjukt gott var de!Efter maten åkte vi och köpte ett par skor till mig :) ett par fejl jeffrey chambell skor! Riktigt snygga men vet inte om ja vill ha dom :p dom är svarta i skinn och funderar om ja kanske inte vill ha skinn? Haha såNojjig ! Men menNu ska ja sova är så galet trött!

Av Anna - 27 februari 2012 19:49

Tänkte skriva lite om helgen idag:)

 

fredagen blev bara lugn vi åkte till farmor och farfar där så mös vi bara och gick o la oss i skaplig tid. lördagen blev de en rejäl frulle sedan drog vi iväg till höggården för skotersafari!! dagen blev så galet bra! strålande sol dock lite blåsigt på sjön men de dög, började dricka vid två de var ett tag sen man börja så tidigt haha. dock så hade peffe och kim druckit sedan 11!!! haha dragna var dom på sjön då vi körde tävlingar men de va nog bra för vi kom två eller etta på alla:)

 

sedan blev de skynda hem och duscha byta om dricka lite sedan fick vi skjuts till elins stuga där vi körde igång förfesten! innan vi skulle gå så kom även petter och sara från stan så dom fick hälla i sig lite sen gick vi:) fyfan så roligt vi hade där! underbart folk och jag fick träffa alla gamla kompisar som man inte sett på år:) pontus fick snacka skoter och skit med grabbarna!

senare på kvällen gick vi tillbaka till elins stuga och där blev vi till 3/4 på natten;) körde massa fylle spel och ja de andra behövs inte skrivas om hahahahaha!

så helgen va så jävla bra:) hade fan inte kunnat bli bättre! vi saknade dock henke p som var sjuk:(

 

på söndagen så var min lilla pontus jävligt bakis men ja fick med han ut på skoter och grillning endå:) sen fick vi mat hos farmor och sedan rullade vi med audin hem!

nu fick ni veta lite om min galna helg:)

 

lite bilder kommer här!

 

      

           

 

Nu blire duschen:).

Av Anna - 24 februari 2012 08:38

Sover hos mamma för att man ska kunna sova ut när man för en gångs skull har sovmorgon...MEN NEHE MAN VARKNAR KL 7!!!! blir så irriterad på mig själv... kan aldrig sova länge nu för tiden:(... Aja klev upp och åt en grötfrulle och mackor:) ett plus med att sova hos mami man får alltid gröt till frukost! hade aldrig orkat gjort de hemma.. Men ja ångrar lite att ja inte sov hemma nu för då hade ja kunnat träna i morse... men men man måste ha en lugn vecka någon gång så kroppen får vila och ta emot träningen:) kör ju en tävling med robert vem som har snyggaste beach kroppen 2012! så bara att kötta nu.Igår jobbade jag ett mördar pass på 10.5 timmar så efter de åkte vi på we för att köpa nya solbrillor men icke så nicke fanns inte några.. så ska beställa idag:) sen åkte vi på systemet för att ladda upp för lördag! supning hela dan och skoteråkning? kan väl inte bli så mkt bättre.Så idag åker vi till farmor/farfar efter jag jobbat så man slipper åka så tidigt i morgon. Ska bli skönt att åka bort från stan en helg:) sen nästa helg drar vi troligen till sthlm om inget kommer emellan!! ska shoppas rejält då kan ja lova:)Nä nu ska ja fixa mig sen vandra på jobbet. de tok snöar så de blir kuwl att vara ute idag....Fan vill bo neråt där dom fan har vår nuuuu!!!

Av Anna - 22 februari 2012 17:37

Sitter & kikar när hjärtat steker pannkakor :) som de blir till middag idag. Gillar inte de så mkt känns som de bara blir en klump i magen men hjärtat ville ha de så får käka endå:)Slutade tidigt idag så skulle sola men då funka inte växel maskinen :( så ska åka senare. Sen spran jag 5 km och körde magövningar :)Skönt som tusan. Blir en tidig kväll för i moron har jag ett mördar pass på 10 timmar :p 06:30-17:00 !!!Nu ska jag hjälpa mr p!

Av Anna - 22 februari 2012 06:42

God morgon :)Kom precis hem till mamma, åker med pontus hit innan jag börjar jobba för han börjar kvart i sju och jag sju :)Så nu kikar ja lite vakna med the voice och slappar. Har kort dag dag så d eär skönt :) i morgon blir de värra dåBörjar ja halv sju och jobbar till fem , 10 timmar!!!! Pengar pengar till miiiiig ;)Igår fick ja äntligen min one piace :) körde 5km löpbing massaMagövningar sen duschen SEN fick ja ta på mig detta sköna plagg :DVi städade även lite igår och bara mös :) skön tisdag!Nu ska ja gå mot jobbet snart. Ha en bra dag :)

Av Anna - 20 februari 2012 20:40

Dagen har varit underbar:) jobbet flöt på och allt kändes så trevligt och glatt.Fick sluta en timma tidigare också och de är aldrig fel! Har även planerat skotersafarin som är i helgen :) kommer bli ett klockrent gäng! Hade inte kunnat bliBättre. Blir henke petter sara från stan sen kommer de ett gäng från hammarn med :):):)Litte fest på lördag efter safarin :) kommer bli sjukt trevligt.Har även spikat stockholm den 2mars ;) hälsa på farbror med familj och shoppa gärnet!!!Kommer bli trevligt :) åker dels dit för vi har ett år förlovade den 27 februari :):) myyyyys <3Nu ska ja föna håret :) hade gött

Av Anna - 19 februari 2012 17:47

Dagen började bra en fin frulle osv men nu känner hg mig bara leds och irriterad. Vet inte vad de är eller jo de gör jag nog men inget jag vill ta upp.Allt blir så fel känner mig inte träningssugen och ja kommer inte tröna men i morgon kommer ja känna migÄcklig för ja inte tränade. Känns som hela mitt huvud är bara träning ätitGodis idag och igår så dår vill ha träna nu men ja orkar inte är helt slut och har även tvättstugan.. Men ja... Fattar inte att jag kan tänka på de hela tiden att man kan ha en sån kroppsnojja :/.. Hoppas jag blir nöjd någongång.Aja ska väl kika tv och tvätta hela kvällen sjuukt tråkigt. PojkvännenVägrar ju hjälpa till också! De är ju ett plus på denn värdelösa kväll. Bläääääääääääää

Av Anna - 19 februari 2012 12:19

Ligger i soffan med pontus och sara.. Funderar på vad fasen man ska hitt på idag:)Är ju dock söndag men ja är så sprallig så måste göra något!!!Vaknade typ åtta idag kan fan inte sova längre de är både jobbigt och skönt :) skänt att slippa vara svin trött på mådagarnaOch jobbigt för att ja vill fan sova länge någon dag!! Men vi ska nog dra en sväng med skotern sen tror ja :) är dock som ett träningspass för mig för leden i stan är ju såJävla guppig så ja får ju stå i nittiograder hela tiden hja men kul ändå! Komma ut och få lite luft :) sen har vi tvättstugan och sedan blir de ett löppass :)Nu ska ja mysa me bajs sara och snygg pontus haha;) Puss på dig sarah dawn!!! Hhahahahah

Ovido - Quiz & Flashcards