annnavicktoriaa

Alla inlägg under december 2013

Av Anna - 30 december 2013 23:42

Kollar på the village och ja borde nog inte kolla på de då vi ska ut i skogen till en stuga i morgon !!!
Måste lixom gå in från stugan till toan... Shiet ... Haha

Idag har ja fixat naglarna igen och en har redan gått sönder så ja jah vette fan ja , kanske ska ha gelenaglar jah.. Men fint är de ändå och man känner sig faktiskt mer "kvinnlig" :)
Sen har jag hängt med grabbarna och varit barnvakt till lilla goa Ellia denna Donna gör att jag vill ha barn! Världens vackraste unge är de här med ängla hår <3

Fick även en sen julklapp idag, typ världens snyggaste träningsskor ?:D har en kille som
Känner mig vääääldigt väl

Ska invigas efter denna vecka då ja vilat nog från förkylning :)
Har fixat så ja även kan göra nya schemat :D peppad till tusen

30e

Av Anna - 30 december 2013 11:44

Idag står väldigt mycket på schemat !
Först ska vi hämta morbrors bil på berners sen ska vi på bolaget och trängas med folk... Usch... För alkohol gör ja inte mycket nu flr tiden men nyår måste man ju fira iaf :) och är ju med mina bästa vänner och då går de aldrig att va lugn :) haha .
Sen ska jag fixa nya naglar kl ett då alla gick sönder så de passa ju perfa nu till nyår !

Sen ska vi baka till efterätten i morgon :) ska bli mysigt att fira i en stuga ! Slippa va i stan är ju kanoners hatar att fira nyår i stan ingen känsla alls .

På fredag är dagen D !!! Vi sak tatuera oss och jag funderar om ja ska bygga på armen med min fina owl eller om ja ska sätta den någon annanstans :) de får klart bästa tatueraren bestämma !

Fjortis får man va ibland .

Av Anna - 30 december 2013 00:52

De här ska bli ett år då jag lägger saker på hyllan och tar in nya bättre tankar .
Jag har dålig självförtroende jag får ångest snabbt och vill bara lägga mig i sängen och gråta, men de ska bli ändring på de !
Har lärt mig sakta men säkert att älska min kropp har fortfarande hemska tankar om speciellt mina ben men ja jobbar på de .

De värsta är hur ja tänker om mig själv och ser mig själv... Mitt mål 2014 är att få ett självförtroende som är starkare än någonsin och de ska ja uppnå de är mitt löfte !
Har några till men detta är mitt stora löfte att aldrig gräva ner mig mer och sluta bry mig om va andra tycker!!!

Har en vän som fått mig på dessa braiga tankar och denna vän är den enda som känner/känt mig på detta sätt. Som kan säga rakt ut att fan Anna du har inget självförtroende du måste fixa detta ! De är en sann vän och tack vare detta är ja på andra tankar <3

Jag längtar mest utav allt till gymmet... Mitt andra hem min helande plats <3 men ja ska bli riktigt frisk först de måste jag !

Av Anna - 29 december 2013 12:21

Vet inte om de stavas så och orkar inte kolla :)
Har iaf precis avnjutit en god frulle med mango hallon och yoghurt smoothie :) mumsfillibabbaaaa.

Vet inte vad de blir idag riktigt har en hosta från helvetet som gör ont i bröstet så måste nog ta de lugnt iaf , va på stan igår och ja är fan nörd alltså.., köpte massa träningskläder och typ några vanliga kläder men med träningskläder så köper ja dirr ja funderar inte ens men med vanliga vardagsklädsel så kan ja nästan skita i de för ja nojjar...
Peppad till tusen på träning nu och är inte sugen på skit godis något :D är less på de. Klart ja kommer käka de men inte i samma mängd som förut haha.

Ska lägga om mitt schema och lägga på reps och vikter :) kommer bli kanon ! Ska bygga RÖV
Farmor pch farfar är väldigt ärliga och de sa att ja lagt på mig hahhaa men då menar de fått en kvinnlig kropp för förut var ja en sticka men nu har en fin rumpa börjat komma men den ska bli bättre :) Wihooo

Former !!
Gillade en bild på instagram då hon skrev ja typ en bild då hon vägde 55 och en då hon vägde 60 eller bågot sånt inte exakt den vikten kanske men iaf då hon vägde mer alltså nu då hade hon fan snyggaste röven pch benen jag sett !!!
Pontus blev glad då ja gillade den för han kände att fan de är på rätt väg för Anna :)


Nu måste ja bara få bort tankarna att man måste vila då man är sjuk och man kan inte rå för de <3

.

Av Anna - 28 december 2013 01:45

Sliten efter dessa sjuka dagar är jag verkligen och ingefära kan va de bästa som finns !

Myst med farmor farfar och min goa pappa idag :) käkad älgfile och kikat film med pappa tills nu !
Fina underbara familj jag har och jag är verkligen lyckligt lottad som har dessa omkring mig <3

En liten och oskyldig Anna :)

Av Anna - 27 december 2013 01:46

Snälla låt mig vakna utan denna hemska halsonta i morgon?
Druckit vatten honung och ingefära idag och usch men satan va de känns bra efter !
Har tagit två promenader idag men att vara ute gör saken dubbelt så mycket värre så de känns ju skit....
Träningsnarkomaner i mig skriker man ska vila några dagar efter ja blivit frisk med för säkerhetsskäl och ska även köpa massa jävla vitaminer.!! Har ju fått massa träningskläder ja vill använda och tror eller hoppas på att ja får ett par skor i julklappen som ponta inte gett mig än :D hihi

Haft de mysigt idag iaf :) varit med johanna Robert och barnen sen bara tagit de lugnt med min fina pappa , spelar kort och kika hockey !
Sverige vann och Brynäs så kunde ju inte blivit bättre !!!

Av Anna - 26 december 2013 11:03

Att vakna med en hals som knappt kan svälja varmt skönt te är inte helt ok och andas så tungt som en gammal kråka ..... Dock så har de varit så här senaste jularna för mig.. Ska inte va ledig nästa jul!!!!!
Sist va de magsjuka och i stugan där mamma är nu har de magsjuka så jihooo stackarna :(

Idag ska vi iaf träffa johanna Robert och barnen :) träffade dom igår kväll med då vi åkte ner på förfesten och sa hej :) men sen blev de hemgång och sova.....
Mellandagsrean börjar ju idag med men har inget sug , inge sug på mat eller shopping då äre nå fel på mig!

Hyffsat snygg brud.... NOT

Av Anna - 25 december 2013 09:10

Vaknade igår på självaste julafton med en hes röst och ja brukar aldrig få ont i halsen eller något då ja är förkyld .

Men min julafton har varit helt fantastisk , började med att mitt älskade hjärta lockade mitt hår <3 jag ör totalt värdelös på sånt som har med tänger att göra alltså plattång ocj sånt så pontus fick testa och ni ska få se resultatet :) min fina kille !
Sen åkte vi till pontus mamma med mfl och åt jul lunch och kramades och gosade med små tjejerna <3 underbart.

Vidare mot farmor och farfar där vi hade en så sjukt mysig kväll med godaste maten som finns revbensspjäll !!!!!! De är min absoluta favorit mat , sen blev de julklappsöppning och de va som man va ett barn sjukt mkt paket haha
För att sammanfatta så har ja haft de underbart :)

Att vakna nu med en röst som inte finns och en hals som skärsönder mig är inte helt ok.... tänkte träna med robert då han är hår men fan heller vila så man kan tatuera sig snart och träna som en gris efter nyår. Men förstårninte vart detta kommer ifrån men men hoppas de inte är
Halsfluss som ja brukar kunna få....

Jag har iaf världens stiligaste kille <3

Ovido - Quiz & Flashcards