annnavicktoriaa

Alla inlägg under december 2011

Av Anna - 12 december 2011 18:50

Ny vecka men hel veckas jobb:)


Helgen var riktigt bra faktiskt. fredag blev de bara lugnt träffade pontus kompisar & tog de hel lugnt:) sen på lördagen blev de lite fest me roligt folk hos joel & sanne:)
Så jävla roligt man har på hemma fester, krogen är ju inget jämfört med de!

söndagen förstår man väl vad som hände, jo man var bakis & kunde inte äta på hela dagen! fast vi åkte iaf till hara med petter & sara med glögg & mys:) saknat dom där två godingarna!



Har precis kommit hem från lillebrors lucia firande med:) så sött!

Skulle också ha varit och köpt en orbitrek platinum alltså en crosstrainer idag men då var hon inte hemma. Men i morgon får jag den:)

Så idag kunde man inte träna... kunde åkte med henke nu kl sju men kom alldeles precis hem så hann inte... fan sån ångest ja får när jag inte tränar en dag, hela världen snurrar runt träning & fett då. 

Tur jag kan internet shoppa iaf så jag tänkte på annat hehe!



Av Anna - 8 december 2011 20:06

Snart har en hel vecka gått & de känns som den precis börjat:) Så galet skönt.

har jobbat hela veckan & har jobb fram till jul och kanske några veckor efter, sköönt med lång vik!

Annars har jag bara tränat & sovit känns de som, blir lätt så när man jobbar långa pass & börjar tidigt men de är helt ok:) man ska ju som inte göra annat på veckorna nu när man blivit vuxen;).


idag kom jag på att man ska ALDRIG träna på hungrig mage!!

Började springa och efter kanske 15 min så högg de bara till i sidan av magen som att jag fick håll de gjorde så ont att ja inte kunde andas.. så gick jag ett tag så gick värken bort, sen sprang jag igen så gjorde de sviiin ont men i 30 min stod jag iaf ut! 

Körde även crosstrainern och de gick asbra gjorde inte ont alls:) ska börja köra mer crosstrainer tror jag.

Man bränner som fan på låren och de är dom ja vill få liiiiiite mindre!


I Morgon ska nog jag & pontus åka till sundsvall för att shoppa lite till lägenheten på ikea & julklappar.

På lördag ska vi kanske åka upp till vemdalen för SNOWBOARD PREMIÄR:D gaah så galet pepp!!

finns verkligen inget bättre än att glida ner för backarna i full fart:).


Så jag ser verkligen fram emot denna helg:) massa skojj!

hatar när man inte har något planerat så blire bara massa tråk eller supning!

& supa tänker jag nog inte göra förns juldagen eller nyårs afton:)


Nu ska jag krypa ner under täcket jobb i möra!


Pösss.  

Ovido - Quiz & Flashcards