annnavicktoriaa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna - 30 augusti 2012 21:37

Tänkte bara påminna er om en sak.
I MORGON ÄR DE FREEEDAG !


& igår överraskade vi grabbarna i åre <3

:)

Av Anna - 28 augusti 2012 20:46

Dagarna går riktigt fort! Redan tisdag kväll & ja ligger redan däckad i sängen. Förkyld har ja blivit eller riktigt jävla snorig! Så blir lugnt me träningen denna vecka. Körde 30 min promenad och lite mage , men ska nog bara gå lite lätt i morgon. Vill hellre bli helt frisk :) har hittat en tjej på instagram som gör mig så jävla pepp ! Hennes kropp är något jag måste ha, riktig bra motivation :) så nu jäklar ska de onyttiga bara ätas på lördagar och inge bröd!

Ja juste i helgen har vi mest hängt med emil och ullis :) lördagen blev fe sweet camp med ett gäng och sen skulle ja och ponta på marite hade biljett och allt men vi orkade inte ! Så blev myskväll med ullis & emil och samma blev de på söndagen . Så har haft en himlarns bra helg :)

Av Anna - 24 augusti 2012 22:08

Fredag & slutade även väldigt tidigt idag :) haft världens bästa dag ska ja säga! Börja me att jag fick förlängt till december sen hos tandläkaren hade ja inga hål & sen blev de shopping! Jävla goliv man lever nu :) allt känns så bra! Vänner kärleken & arbete.

Ikväll har vi varit och fiskat me petter & sara :) super mysigt! Underbara människor dedär !

Av Anna - 22 augusti 2012 21:48

Ja nu är de reda onsdag kväll, herregud va veckorna flyter på :) men de ska bli skönt med helg snart har haft fullt upp i veckan. Haft 12 barn i veckan så nu är nästan alla tillbaka :) känns riktigt bra!

Träningen har aldrig varit bättre! Känns att man kör in i det sista varje dag och märker redan skillnad på kroppen & konditionen :) finns inge bättre än att rensa tankarna på löpbandet efter en dag på jobbet!
Så nu ska man få sin skönhetssömn ;)

Av Anna - 20 augusti 2012 20:53

Måndag igen! Veckorna går helt sjukt fort... Men helgen har varit mysig, fredagen blev de filmkväll & lördag åkte jag till sofia & hade en riktig tjej kväll tror vi va typ 10 tjejer? Haha
Så en helt ok helg :)

Jobbet rullar på :) Har nog de bästa jobbet man kan ha! Man får så mycke glädje och skratt av dessa små barn :) får se va man söker för linje i januari?
Tränat har jag också gjort idag, 4.3 km på 30 min :) så de går frammåt. Ska köra snabbare & snabbare ! Kör även mkt mage nu har ett mål ja vill nå:) får se om man når de då kanske de kommer bevis!

Nu blire kika tv !

Av Anna - 15 augusti 2012 22:22

Varit på norderön med jobbet för en hejdå middag för bästa johanna... Kommer sakna henne på jobbet den lilla solstrålen :)
Blev middag på en jättw mysig gård som heter tivars tror ja?! Sen sjöng vi massa låtar för henne som några i gänget gjort :) aldrig haft så kul! Haha

Så dagen/kvällen har varit underbar :) nu sitte vi på färgan på g mot stan!

Av Anna - 13 augusti 2012 19:03

Jobb sen träning! Ja så ser mina vecko dagar ut men de känns helt ok :) har man ju hela sin lediga tid på helgerna att umgås! Alla jobbar endå på veckorna och då är de lika bra att köra hård träningen då.

Annars så funderar vi på en liten resa i januari! Tänker inte avslöja vart för ja vet ju som inte om de blir av än :) men ja har troligen jobb till januari så om jag helt säkert har de så blire en resa i januari :D wiihooo

Sen tänkte ja lägga ut en bild till den som skrev den första elaka kommentaren ja fått :)
Här får du din otroligt negativa & tråkiga människa! Så här mkt brydde ja mig :)



Av Anna - 11 augusti 2012 08:51

Skönt med helg :)
Idag bär de av till ytterhogdal på dop för lilla zvea. De ska vara dop ute & de ser inte så jätte lovande ut men hoppas de är bättre väder där !
Igår så åt vi middag me pontus släkt blev grillat & massa gött :) blev en tidig kväll jobbat en heldag så fredagarna blir oftast slöa.

Blev bjuden på godis igår men åt man något? NEEEEJ !!! Sjukt va stolt jag är över mig själv ;) haha.

Ovido - Quiz & Flashcards