annnavicktoriaa

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 30 oktober 2012 19:54

Tänk att ett sånt litet liv kan ge så mycket känslor :)
Ja tror att en liten mamma känsla i mig har krypit fram !
De händer när de händer ;) hihi

Av Anna - 28 oktober 2012 00:19

Nu är denna bakis lördag snart slut. Men har haft en mys dag me bästa sara :) kikat film pratat barn & livet. Gick en sväng till skopunkten så sata fick shoppa tänkte köpa ett par skor men nästa investering blir säng!

Hade en sjukt bra utekväll igår me sara och hennes tjej kompisar :) började med världebs goaste & finaste middag och sedan lite spel häng och skitsnack . Otroligt sköna tjejer fick man träffa igår och fick va me bäst sara :) vi har alltid sånna sjuka utekvällar ! Längtar så sjukt mkt till forum ;) där ska de spåras !

Ikväll har vi lagat middag med robin sedan blev de film men ja somna så vakna när de va 30 min kvar av filmen ! Men har haft en mys kväll me goa grabbarna :)

.

Av Anna - 24 oktober 2012 21:29

When people hate on you.It's because you've got something they want !

Av Anna - 23 oktober 2012 21:09

I söndags blev de ett långt & grymt svettigt pass på gymmet :) körde crosstrainer i en timma så blev 9km och lite mer :) sen körde jag armar rygg & mage ! Träningsvärk i armarna har jag än :)

Igår blev de 20 min crosstrainer & 20 min sjukt jobbiga intervaller. Speciellt med en sjukt jobbig tjej brevid sig ? Sen körde jag ben :) älskar ben maskinerna på gymnet vid mig ! Härlig värk idag :D de brännsss feett och blir grymt snygga muskler !

Idag blev de löpning ! Äcklugt va svettig ja blev men göööttt

Nu är äntligen min whey gooood :) druckit den varje dag egter träningen nu !!! Möms

Dags för sängen :) mår illa & fryser. Går kräksjuka på jobbet .

Av Anna - 21 oktober 2012 15:36

Söndag söndag.... Segt att helgerna går så fort men känns ju bra att man har ett bra jobb att gå till på måndag :)

Helgen har varit bra . I fredags blev fe utgång med ulla & elin :) vi satt först hos mig prata litte skit och dansa lite haha. Fick värdens sötaste presenter av ulla :) massa ugglor !!! Fina vän .
Sedan fick vi skjuss at pontus så ponta och emil följde me in på krogen men vi tjejer gick och dansade. Helt sjukt va äckliga killar kan vara. Ja fick panik och orka inte dansa mer, G3 är inget för mig. Känns som de vara är folk som vill leta ligg? Usch. Men med gott sällskap funkar se såklart .

Lördags åkte vi till hara där vi kikade film åt götta :) de är ju min äta vad ja vill dag ! Sen åkte vi även en sväng till brunflo för att hälsa på :) där var alla hemma så vi mös med bebisar och prata skit :)

Idag har ja kollat massa serier medabs ponta bytt däck :) så nu ska vi snart åka till stan för att svettas på
Gymmet !!!! Jag längtar .

Är så stolt över mig själv. Har en stor skål godis framför mig men inte tagit en enda! De betydet att ja klarar de här galant :D så nöjd. Snart är de lilla ja har kvar att göra borta på min mage ;) ska även börja dricka min whey 100 nu för elin berätta att man kan blanda i bär så blir fe godare :) så nu jäklar !

Av Anna - 17 oktober 2012 20:39

Min dag var helt perfekt :) på jobbet hade dom dukar upp me
Två kakor och gjort fint . Barnen var helt underbara som vanligt och personalen :)
På kvällen kom mina underbara vänner och familj för tårta och mys.
Fick massa fina smycken, pengar , en resa ja inte vet vart?:) sen har ja inte fått av pontus än. Har så många underbara människor omkring mig !

Så dagen var perfekt :)


Idag var vi ute i spöregnet men de va rätt kul :) barnen hade kul. Sedan blev de löpning blev bara 4km idag för ja glömde mina skor i lägenheteb så sprang i strumpor. Gjorde rätt ont;)
Idag slutar jag även med alla sötsaker! Nu jäklar ska de sattsas me träningen och då ska de ätas rätt :D pontus ska även också de så då kommer de gå galant!

Nu blire sängen somnade nyss i soffan :)

Av Anna - 17 oktober 2012 20:37

Min dag var helt perfekt :) på jobbet hade dom dukar upp me
Två kakor och gjort fint . Barnen var helt underbara som vanligt och personalen :)
På kvällen kom mina underbara vänner och familj för tårta och mys.
Fick massa fina smycken, pengar , en resa ja inte vet vart?:) sen har ja inte fått av pontus än. Har så många underbara människor omkring mig !

Så dagen var perfekt :)


Idag var vi ute i spöregnet men de va rätt kul :) barnen hade kul. Sedan blev de löpning blev bara 4km idag för ja glömde mina skor i lägenheteb så sprang i strumpor. Gjorde rätt ont;)
Idag slutar jag även med alla sötsaker! Nu jäklar ska de sattsas me träningen och då ska de ätas rätt :D pontus ska även också de så då kommer de gå galant!

Nu blire sängen somnade nyss i soffan :)

Av Anna - 17 oktober 2012 20:37

Min dag var helt perfekt :) på jobbet hade dom dukar upp me
Två kakor och gjort fint . Barnen var helt underbara som vanligt och personalen :)
På kvällen kom mina underbara vänner och familj för tårta och mys.
Fick massa fina smycken, pengar , en resa ja inte vet vart?:) sen har ja inte fått av pontus än. Har så många underbara människor omkring mig !

Så dagen var perfekt :)


Idag var vi ute i spöregnet men de va rätt kul :) barnen hade kul. Sedan blev de löpning blev bara 4km idag för ja glömde mina skor i lägenheteb så sprang i strumpor. Gjorde rätt ont;)
Idag slutar jag även med alla sötsaker! Nu jäklar ska de sattsas me träningen och då ska de ätas rätt :D pontus ska även också de så då kommer de gå galant!

Nu blire sängen somnade nyss i soffan :)

Ovido - Quiz & Flashcards