annnavicktoriaa

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Anna - 1 december 2012 20:30

Ligger här i soffan i sveg med en bebis sovandes på min mage :) finns inge bättre !
Något som är i samma klass är nog att parta med mina bruds som ska på nya cuprum ikväll :)

Men skönt ändå med en nykter helg :) dom kommer ha en sjukt bra kväll och de är dom värda mina bästa tjejer <3

Annars så köpte jag mig ett par nya älsklingar idag ;) alltså ett par skor! Älskar dom!!!! Längtar tills ja får gå runt i dom. Känns inte så värt att ha dom här i sveg;)

Livet rullar på och allt känns bättre och ja ver inte än hur de kommer se ut. Om personen visar att den kan förändras och verkligen visar de för mig och mina bästa vänner då kanake men annars är de ingen mening. Vi får se vad som sker, ingen stress för
Min del jag mår bra som de är nu men en del av mig saknas.

Nä nu ska ja mysa med kusinen och äta godis!

Puss och kram !

Mina nya älsklingar

Ovido - Quiz & Flashcards