annnavicktoriaa

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Anna - 4 december 2012 20:50

Jag blir så jävla less på denna jävla huvudvärk och snorighet... 

jag HATAR att inte kunna träna för ja mår så jävla piss när ja inte tränar varje dag.. jag blir rastlös jag känner mig pluffsig och tjock.. ja jag är töntig men vafan de är min livsstil och jag måste göra de näst intill varje dag!

 

tur mina tjejer är där och köttar iaf! kan ju hoppas att dom tränar för mig med fast jag ligger här i sängen;)

I morgon ska jag iaf på gymmet om inte huvudvärken är kvar. ska även på stan med evve och testa jackor. blir en ny snowboard jacka iår med:) lagt ut en hel del pengar på jackor nu och årets julklappar kommer bli dyra med!! HÖVVVA men de är mina nära och kära värda.

 

får se va ja köper för julklapp för mig själv. Antingen en personligtränare eller en ny telefon. 

 

SEN så har ja även fått en skiss på min tatuering!! 

En as grym kille som målat den så ska boka tatueringstid när ja ska på stan tror ja. ska kika på peckas om daffy kan göra den för denna person ska tydligen vara grym! och denna tatuering kommer bli galet bra jag är så jävla nöjd . killen målade även den på 20 min!!!

 

 

nä nu ska ja deppa sönder för ja inte kan träna idag och försöka hitta mig en jacka?!

Ovido - Quiz & Flashcards