annnavicktoriaa

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Anna - 22 december 2012 11:25

Får man aldrig må riktigt bra?

När jag fått kontroll över livet och jag för en gångsskull känner att allt börjar falla på plats då är de något annat som kommer .

Har kännt att min hy blivit så sjukt mkt
Bättre jag mådde så bra . Började få tillbaka självkänslan eller vad man sägwr. Sen åkte ja på wellness för att göra behansdlingar och känns som att efter de så kom min dåliga hy tillbaka och just nu mår ja så jävla skit.
Känner mig så ful och vidrig förstår inte att mab aldrig ska få känna sig fin? Att när jag för en gångsskull började känna mig fin igen så ska detta hända?

Vet inte vad jag ska göra ? Känna som att inget verkar hjälpa....
Usch så här negativ och de är snart jul, men måsta skriva av mig..


Idag ska jag iaf köra skoter så de känns ju iaf bra :) testa min nya leksak.


Ovido - Quiz & Flashcards