annnavicktoriaa

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Vill svettas !!!!

Av Anna - 29 december 2012 22:02

Första skoter turen som va laglig körde man idag :) helvete vad kul de är!! Synd styrningen är dålig bara men nya skidor så och MYCKE snö och lite plusgrader men hörde de skulle bli de i morgon.

I morgon packar vi bilen och drar till storhogna för nyårs firande :) ska bli riktigt mys! Men är så jävla less på all skit mat man ätit har ärit pizza eller bågot sådant 3/4 dagar irad nu.... JAG SKÄMS... Men i januari börjar hård träbingen igen och de nyttiga och protein och nyttiga piller. Jag längtar som en jävla tok!! Men känner att meningslöst att träna nu när de ändå blir uppehåll tills efter nyår. Men egentligen är ju all träning bra träning.
Ska visa mitt resultat när jag är där de lovar jag er.

Ska även boka tatuerings tiden snart ^^ nöjd tjej!

Aja ska kolla johan falk nu och äta pistage nötter :) nyttig idag!

Pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2014 20:59

Tjena! Jag har varit på forum och haft de helt sinnesjukt roligt dansat hela dagen hela natten hela morgonen. Varit utklädd till bubbelplast blivit upplyft på dansgolvet och varit med bästa vänner och min underbara bästa pojkvän ...

Av Anna - 23 april 2014 19:22

Är tillbaka på gymmet och de känns så sjukt jävla stört underbart fantastisk ja ni förstår inte hur glad jag är!!! Igår blev de ett lätt benpass med Emma ich idag mage som jag körde slut totalt orkade inte mina raka hängande Benlyft och då är jag sl...

Av Anna - 19 april 2014 08:35

Att få va i denna stuga är de bästa som finns !! Att vakna upp och kliva i långkalsonger och tjockisar medans man dricker en kopp te är så mys :) Vi kom upp vid elva igår och då Var de inge roligt väder så vi käka lunch och målade påskteckningar...

Av Anna - 17 april 2014 07:19

Torsdag och snart lite påskledigt i stugan :) Igår fick jag mysa med mina godingar från malmö , saknar dom där stollarna! Efter de blev de va 2 timmar promenad med mina pinglor Emma och sara :) sjukt mysigt och bra träning för en handikappad tje...

Av Anna - 15 april 2014 06:30


Igår slutade äventyret till härjdalen för de var en tatuering hos pontus i Sveg. Han är så sjukt duktig och klok jag rekomenderar alla att gå dit för man får de man betalar för. När jag funderat skulle de bli en tjej och uggla för att de skulle Var...

Ovido - Quiz & Flashcards