annnavicktoriaa

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Anna - 31 december 2012 10:23

Hahaha sorry för konstig stavning men skriver från mobilen och jag är sämst på de. De vet alla ;)

Men året har varit bland de värsta och de bästa i mitt liv ska de stå ;)

Hahahah pöss på er

Av Anna - 31 december 2012 10:08

De här året har varit bland de värsta och ibland de bästa i mitt liv.
Mycket bråk tjaffs stora händelser som inte ska hända i ett förhållande har hänt. Men mycket possitivt har hänt och de överväger de dåliga, jag har hittat nya vänner som jag kommer ha livet ut vänner som ställde upp första dagen vi träffades och brydde sig och ville mig väl i alla lägen.

Jag själv har blivit så stark på insidan samt utsidan. Jag har alltid litat på alla och klankat ner på mig själv att allt fel sittat i mig att de är jag som har problem. Mitt självförtroende har jag aldrig haft, har alltid tyckt att jag är ful tjock osv.
Men sen kom sara till min räddning som stöttar mig igenom all skit och som alltid funnits där fast jag varit en skit mot henne ibland och inte lyssnat har hon ändå funnits där. Sara är min bästa vän henne kan jag lita på pch prata om allt mellan himmel och jord<3

Mycket har hänt men jag ångrar få av mina beslut. Jag har stått upp mot personer som jag aldrig trodde jag skulle. Vänner har svikit och jag har ändå tagit tillbaka. Men efter forum blev jag så stark jag fick kraft från mina vänner. & jag kommer aldrig falla igen !

Under året har jag varit utomlands i menorca, jag har varit på världens romantikaste helg, jag har haft ett roligt party år, jag har rockat forum, jag har fått mycket muskler,tränat så bra som jag aldrig
Gjort förr, komplimanger för min kropp. Ja lite av de roliga men allt vill ja inte ta upp ;)

Året har varit både de värsta och de sämsta som sagt :) men man lär sig av sina misstag och man blir starkare av de.

Så jag har som nyårs löfte att hålla mig på denna nivå. Må bra och aldrig tvivla på mig själv igen. Sen såklart ska jag träna mer och få kroppen jag vill ha :)

Bilder fråb året får komma
När jag är inne på min dator :)

Gott nytt år på er människor där ute ! Ta hand om de människor ni håller kär och tänk på vad ni gör! Puss och kram

Av Anna - 31 december 2012 01:31

Dagen började helt värdelöst men mot eftermiddagen blev den så sjukt bra :)
Petter och sara kom hit med käk så jag och sara kockade fast de mest sara ;) så vi käka gomiddag sedan åkte grabbsen och hyrde filmer.
Medans hade jag och sara en bra pratstund men de har vi ifs alltid, finns ingen som förstår mig eller lyssnar så bra som sara :) förutom mami då men en mamma är alltid mamma;)

Sen har vi styrt upp morgon dagen , de blir en skoter tur med gänget för lite grillning sen kanske vi styr bastu sen
Blire middag med fin kläa hos evve :) kommer ha en underbar dag/kväll med
Bästa vännerna .

Nu ske mah sova och ladda för morgon dagen. Drömma om träning och muskler . Är så galet sugen nu!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards