annnavicktoriaa

Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Pluggat

Av Anna - 18 februari 2013 19:30

Har suttit i min säng sedan klockan tre idag ( kan inte sitta nere vid bordet för då funkar inte internetet). Har pluggat snusk engelska... Det är dock ganska kul när man förstår och de går bra som de gjorde nu på slutet, men när ja började kom de en och annan tår för jag är så jävla frustrerad på att böja verb och skit ! fattar ingenting...


Men ida ska prata med sin lärare i morgon så ska hon förklara för mig :) fina ida!


Annars så tänkte jag köra hemma träning idag som skulle bli löpning men nu rann klockan iväg och har inte ens ätit så de fick bli i morgon istället :) ska köra lite övningar som henke lärt mig istället och appropå de så ska jag träna med han i veckan . sån sjukt bra kille dedär är alltså, kan fråga han om allt möjligt och han är villig att hjälpa mig :) glad henke som han numera kallas av mina vänner.


Annars så blir denna vecka ganska hektisk, föräldra möte i morgon som jag hoppas få skippa för att plugga, sen träna , plugga jobba, sen fredag är de planeringsdag så då blire va där efter jag pluggat :

Men jag gillar när de händer saker då går veckorna så fort och man får saker gjorda..



Nä nu ska vi prata om något roligare ;) som min tatuering!

tatueraren skrev nyss och fråga strl och att han kanske hade tid för mig 4e mars!!!

De är snart, börjar bli lite nervös för folk säger att de gör hyffsat ont där. Men jag känner mig trygg med den här tatueraren :) sen ska den även skissa upp mitt nästa projekt och den kommer bli grym!



Nä nu ska jag plugga vidare tror jag :) höres.


En bild på mig och bästa vännen i helgen, klättrade upp på toaväggen för att kika läget ;)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2014 20:59

Tjena! Jag har varit på forum och haft de helt sinnesjukt roligt dansat hela dagen hela natten hela morgonen. Varit utklädd till bubbelplast blivit upplyft på dansgolvet och varit med bästa vänner och min underbara bästa pojkvän ...

Av Anna - 23 april 2014 19:22

Är tillbaka på gymmet och de känns så sjukt jävla stört underbart fantastisk ja ni förstår inte hur glad jag är!!! Igår blev de ett lätt benpass med Emma ich idag mage som jag körde slut totalt orkade inte mina raka hängande Benlyft och då är jag sl...

Av Anna - 19 april 2014 08:35

Att få va i denna stuga är de bästa som finns !! Att vakna upp och kliva i långkalsonger och tjockisar medans man dricker en kopp te är så mys :) Vi kom upp vid elva igår och då Var de inge roligt väder så vi käka lunch och målade påskteckningar...

Av Anna - 17 april 2014 07:19

Torsdag och snart lite påskledigt i stugan :) Igår fick jag mysa med mina godingar från malmö , saknar dom där stollarna! Efter de blev de va 2 timmar promenad med mina pinglor Emma och sara :) sjukt mysigt och bra träning för en handikappad tje...

Av Anna - 15 april 2014 06:30


Igår slutade äventyret till härjdalen för de var en tatuering hos pontus i Sveg. Han är så sjukt duktig och klok jag rekomenderar alla att gå dit för man får de man betalar för. När jag funderat skulle de bli en tjej och uggla för att de skulle Var...

Ovido - Quiz & Flashcards