annnavicktoriaa

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

bra dag

Av Anna - 20 februari 2013 21:18

har haft en grymt bra dag må jag säga :)



slutade jobbet ett då blev de raka vägen till mitt gamla jobb för att gosa med barnen och träffa gamla jbbar kompisar, hur trevligt som hellst ! barnen sprang fram och krama mig och fråga om jag skulle jobba där igen fick lite tårar i ögonen om ja ska vara ärlig.. små trollungar <3 va där till ungefär 4 sen blev de hem laga mat och plugga :) har varit flitig denna vecka så alla texter är klara nu är de ett prov kvar och uppdraget jag har och de ska göra i morgon och fredag.


vid sju kom Henke och hämtade mig så vi drog till gymmet i ås för lite träning, dock så hade han glömt sina klder på jobbet så han fick bara hjölpa mig och då gjorde vi lite nya övningar :) kunde inte fått en bättre tränare. förklarar så bra så jag förstår och inser att ja inte kan få mindre ben eller så för då måste man fan äta enbart protein och leva på att enbart träna 24/7.

klarade även 60 kg benböj lösstång! trodde jag aldrig. så är sjukt nöjd faktiskt.



Nu ska jag nog sova snart och kika efter någon fin bikini :) vill ha någon snygg till sommaren så man har något att tänka på att man ska träna för att se het ut i en bikini typ! hehe.


Natti natti.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2014 20:59

Tjena! Jag har varit på forum och haft de helt sinnesjukt roligt dansat hela dagen hela natten hela morgonen. Varit utklädd till bubbelplast blivit upplyft på dansgolvet och varit med bästa vänner och min underbara bästa pojkvän ...

Av Anna - 23 april 2014 19:22

Är tillbaka på gymmet och de känns så sjukt jävla stört underbart fantastisk ja ni förstår inte hur glad jag är!!! Igår blev de ett lätt benpass med Emma ich idag mage som jag körde slut totalt orkade inte mina raka hängande Benlyft och då är jag sl...

Av Anna - 19 april 2014 08:35

Att få va i denna stuga är de bästa som finns !! Att vakna upp och kliva i långkalsonger och tjockisar medans man dricker en kopp te är så mys :) Vi kom upp vid elva igår och då Var de inge roligt väder så vi käka lunch och målade påskteckningar...

Av Anna - 17 april 2014 07:19

Torsdag och snart lite påskledigt i stugan :) Igår fick jag mysa med mina godingar från malmö , saknar dom där stollarna! Efter de blev de va 2 timmar promenad med mina pinglor Emma och sara :) sjukt mysigt och bra träning för en handikappad tje...

Av Anna - 15 april 2014 06:30


Igår slutade äventyret till härjdalen för de var en tatuering hos pontus i Sveg. Han är så sjukt duktig och klok jag rekomenderar alla att gå dit för man får de man betalar för. När jag funderat skulle de bli en tjej och uggla för att de skulle Var...

Ovido - Quiz & Flashcards