annnavicktoriaa

Direktlänk till inlägg 6 april 2013

Värdens längsta dag men världens bästa.

Av Anna - 6 april 2013 17:11

Dagen har varit väldigt lång och tråkig... Legat i soffan hela dagen och druckit proviva och lite yoghurt samt en godis i timman typ.... Börjar må illa igen hoppas de är hungern som kommer.

Jag har kommit underfunn med att jag måste hitta mig själv och hitta min trygghet med min kropp :) dags att bli wonder women eller vafan hon heter ! Haha nä men skämt åt sido idag har jag funderat över en massa och de känns bra :)

De bästa ja vet här i livet är mode och träning ! Jag älskar kläder och hitta tuffa plagg och känns bra att man vågar gå i de kläder man vill :) såklart är mina vänner och familj de bästa ja vet men nu snacka vi intressen såklart!


Jag måste börja älska mig själv och livet jag har :) ska nog leva efter mottot YOLO nu ! HAHAHA

 
 
Webbyrå i Borås

Webbyrå i Borås

6 april 2013 17:16

kram på dig Anna! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra. Jag skriver själv en blogg om att blogga, så vill du ha förslag på hur du kan göra din blogg bättre så spana in mina bloggtips :-)

/Lina

kram <3

http://synapswebb.se/blogg-hur-gor-man

Anna

7 april 2013 08:51

Men tack så jätte mycket :) skriver mest blogg för att skriva av mig lite varje dag . Men kul att du gillar den!
Vad heter din blogg då ? :)
Kram

 
Ingen bild

Saraaaaaaa

6 april 2013 18:34

FINAST I VÄRLDEN

Anna

7 april 2013 08:52

Tack min finaste

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2014 20:59

Tjena! Jag har varit på forum och haft de helt sinnesjukt roligt dansat hela dagen hela natten hela morgonen. Varit utklädd till bubbelplast blivit upplyft på dansgolvet och varit med bästa vänner och min underbara bästa pojkvän ...

Av Anna - 23 april 2014 19:22

Är tillbaka på gymmet och de känns så sjukt jävla stört underbart fantastisk ja ni förstår inte hur glad jag är!!! Igår blev de ett lätt benpass med Emma ich idag mage som jag körde slut totalt orkade inte mina raka hängande Benlyft och då är jag sl...

Av Anna - 19 april 2014 08:35

Att få va i denna stuga är de bästa som finns !! Att vakna upp och kliva i långkalsonger och tjockisar medans man dricker en kopp te är så mys :) Vi kom upp vid elva igår och då Var de inge roligt väder så vi käka lunch och målade påskteckningar...

Av Anna - 17 april 2014 07:19

Torsdag och snart lite påskledigt i stugan :) Igår fick jag mysa med mina godingar från malmö , saknar dom där stollarna! Efter de blev de va 2 timmar promenad med mina pinglor Emma och sara :) sjukt mysigt och bra träning för en handikappad tje...

Av Anna - 15 april 2014 06:30


Igår slutade äventyret till härjdalen för de var en tatuering hos pontus i Sveg. Han är så sjukt duktig och klok jag rekomenderar alla att gå dit för man får de man betalar för. När jag funderat skulle de bli en tjej och uggla för att de skulle Var...

Ovido - Quiz & Flashcards