annnavicktoriaa

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

Snål månad

Av Anna - 30 april 2013 08:18

Hittat aå sjukt mycket fina inspirations bilder till sommar kläder... Blir så sugen på att handla ... Men har precis bokat ett "lyx" hotell i malmö 4 dagar och flyg på de ! Så denna månad blir de till att snåla. Lagt undan lite pengr också så får som sagt leva snålt :) men de behöver ja allt öva på! Haha

Annars så städade ja mitt rum och mammas två toaletter igår :) kände att ja ville göra de för henne nu när vi bott där ungefär 6 månader . Vi flyttar ju om två veckor ! Ska bli så jäkla skönt pch roligt att inreda den :) den är perfekt!

Va ju på ikea i helgen så hittade världens finaste tv möbel :) ska visa när vi köpt och fått upp den . Vi handlade ju en del nu när vi var där men mest små plock blev en fin skohylla och en klä hängare :) sen som sagt små plock. Inga kläder alls köpte jag! Sjukt stolt ;)

Ikväll kanske de blir middag hos evve när sofia slutat ochde lät ju inte helt fel :) ska träna och sola innan tänkte jag. Ska ju troligen fylla i tatueringen i morgon så då må ja ju sola idag!

Nä tillbaka till planeringen!
Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2014 20:59

Tjena! Jag har varit på forum och haft de helt sinnesjukt roligt dansat hela dagen hela natten hela morgonen. Varit utklädd till bubbelplast blivit upplyft på dansgolvet och varit med bästa vänner och min underbara bästa pojkvän ...

Av Anna - 23 april 2014 19:22

Är tillbaka på gymmet och de känns så sjukt jävla stört underbart fantastisk ja ni förstår inte hur glad jag är!!! Igår blev de ett lätt benpass med Emma ich idag mage som jag körde slut totalt orkade inte mina raka hängande Benlyft och då är jag sl...

Av Anna - 19 april 2014 08:35

Att få va i denna stuga är de bästa som finns !! Att vakna upp och kliva i långkalsonger och tjockisar medans man dricker en kopp te är så mys :) Vi kom upp vid elva igår och då Var de inge roligt väder så vi käka lunch och målade påskteckningar...

Av Anna - 17 april 2014 07:19

Torsdag och snart lite påskledigt i stugan :) Igår fick jag mysa med mina godingar från malmö , saknar dom där stollarna! Efter de blev de va 2 timmar promenad med mina pinglor Emma och sara :) sjukt mysigt och bra träning för en handikappad tje...

Av Anna - 15 april 2014 06:30


Igår slutade äventyret till härjdalen för de var en tatuering hos pontus i Sveg. Han är så sjukt duktig och klok jag rekomenderar alla att gå dit för man får de man betalar för. När jag funderat skulle de bli en tjej och uggla för att de skulle Var...

Ovido - Quiz & Flashcards