annnavicktoriaa

Alla inlägg under september 2013

Av Anna - 30 september 2013 19:46

Är helt slut skulle helt klart kunna sova nu och jag funderar starkt på att göra de också.
Har varit en stressig och fartfylld dag på jobbet så kan vara därför.


Åt salladen som min fina lämnade till mig så jag slapp laga mat och de va verkligen tur att de va just idag hab gjorde de!
Sen blev de gymmet och de gick stört bra :) höjde 5 kilo och de gick kanoners!
Fick även direkt dragmaskinen som jah nästan bara använder till biceps och bröst och de GILLAS.

Nä föna håret sen lägga sig i sängen tror jag :)

Av Anna - 29 september 2013 21:38

Har precis ätit en god sallad med min älskling :)
Nu ska vi kolla Wallander sen sova gött.

I helgen var vi på åre marknad och Gud så mysigt de var :) sov över från fredag till lördag och hade en mysig dag. Pontus köpte en skit snygg skaljacka och jag köpte en skit snygg gallon jacka :) kpmmer använda den på jobbet samt till vardags !
Sedan blev de middag på broken sen filmkväll hos oss :) en riktig mys helg!

Jag är så peppad på veckans träning:) man blir lite peppad när man ser resultat ! Mina armar har de
Blivit sjuk förändring på, dock så tränar ja på ena men man ser en galen skillnad.
Jag är stolt över mig själv och de borde jag vara :)

Av Anna - 29 september 2013 00:43

Ikväll tänker jag ge er som läser min blogg ett jävulskt bra filmtips,
The impossible heter den och de är den hemskaste och bästa film ja kikat på länge.
Aldrig gråtit så här mycket under en film och aldrig blivit så glad för den delen heller .

Av Anna - 27 september 2013 07:59

En bra dag :) bra dag på jobbet med de goa barnen ocu personalen.
Sen blev de fort på Coop för att hämta ut ett paket som detta fanns i :

Jag tycker att man ska överraska varandra lite då och då. Behöver inte va sånna här saker utan kanske tända ljus gofika och en blomma? Jag älskar själv att göra sånt här samt att bli överraskad :) iaf me små saker annats blir ja så nyfiken om ja fått nys om något ;) haha

Han blev iaf jätte glad och pussade och mös med mig :) fina kille.

Sen blev de Kina med emil ocu ulrika och blö jag får aldrig till min mat där när jag tar buffé men ja tog massa bra grönsaker osv så lite nyttigt va de iaf. Men blev dock ingen träning och de gillar inte jag... Men men vissa veckor blir så här missat en dag för gårdagens pass ska ja köra idag så blir
Mage axlar biceps bröst idag :)

Nu ska jag snart väcka pontus så ja får skjuts på jobbet :) löning idag också!
Snart kanske jag har ett körkort? ;)

Av Anna - 26 september 2013 12:45

Herregud vilket vacker väder vi har idag :) dock kallt.
I går var de möte till kl åtta så hann knte med någln träning men vad gör de? Ska köra mage ocy intervaller ikväll istället med min andra halva.

I helgen blir de åre för höstmarknad och fjällvandring :) ska bli så otroligt mysigt så ha längtar som tusan!
Vara ute i naturen kan va de bästa jag vet faktiskt . Har dock inga bra kängor eller byxor för att vandra i men men får
Gå bra ändå :)

Av Anna - 24 september 2013 19:01

Lagomt less efter ett gym pass brukar jah inte vara. Men usch vad mycket folk de börjar bli på mitt gym, får vänta 20 minuter på att få köra en rygg övning de orkar man inte vänta på eller har inte tid för de så får köra annat och knte köra två övningar.
Så ska me emma någon dag pch testa på hennes gym om de är mindre folk där och sådär.

Men annats va de ett bra pass förutom att ja inte kunde köra 2 övningar riktigt, körde mkt tyngre idag än vad jag brukar eftersom att ja ska göra mindre gånger nu.

Har städat min smink låda och dammsugit lägenheten så nu blire slappa i soffan .
I morgon blire lång dag jobbar till fyra sen har vi föräldrar möte kl halv sju till åtta . Så en lång onsdag.....

Av Anna - 23 september 2013 22:38

Ben pass idag med min otroliga pt som kändes som ett riktigt mördar pass ! Gått ner till 3*6 i rep och då kör jah riktigt tunga vikter men de gick galant hade träningsvärk sen fredagens ben pass med så de kändes kan ja lova er :)
Nu har jag uppehåll från pt till november då hon går på semester i en månad snart så vi har lagt upp lite tills dess.
Aka köra 3 veckor schema sen en veckas "vila" då ja kör mkt kondition ocj stora muskelgrupper bara sen 3 veckor schemat igen pch de känns helt ok :)

I morgon ska jag köpa vitrinskåp och träna sen kanske mysa
Med ulrika:)

Av Anna - 23 september 2013 12:40

Ätit en förbannat god frukost dock åtta i morse :) ledig dag och man vaknar åtta...
Sen har jag städat garderoberna och fixat med kläderna , tvättat osv .

Ska även köpa ett vitrinskåp idag om bag får tag på en bra bil så den får plats :)

Nu ska jag snart cykla ner till sports gym och träffa Anna :) sista träffen nu men ska nog ta fler träffar men inte just nu då.


Juste har fått ett Koskinn av mamma
Som vi ska ha antingen i köket eller i vardagsrummet. Men den är så förbannat stor :)

Ovido - Quiz & Flashcards