annnavicktoriaa

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Anna - 2 januari 2013 14:46

Dagen började med städning och diskning av mammas lägenhet! Usch va bläigt de va men nu är fräscht (stavning) ;) ska bara få mamma att slänga lite saker så blire grett!

Ringde faktiskt sjukvårds rådgivningen idag. Nu ska jag bara äta proviva och a-fil ett tag och sen börja äta kokad mat. Hon trodde att magen aldig fått återhämtat sig sen magsjukan så nu behöver den mild mat. Så de känns bra att jag ringde :)

Nu är man på väg till ann för att mysa med bebis otto och tilde :) mys!

Av Anna - 2 januari 2013 00:45

Sista dagen på 2012 var väldigt mysig och riktigt bra :) men med de sällskapet kan man aldrig ha tråkigt. Så kvällen/dagen/natten var underbar:)

Började dagen med en skotertur till fåkersjön med gänget :) grillade korv och lekte på isen . Märks att vi kan ha roligt var som hellst! :)
Sen blev de hemfärd för fix osv.
Middag hos evve där vi åt förrätt huvudrätt och efterrätt :) mums!
Sen blev de raketer & nyårs kyssar , så detta nyår blev underbart :) med bästa vännerba! Synd vi inte kunde va i stugan men nästa år blir de lång färd för nyår :)

Dock så kunde ja knappt äta något. Min mage mår bara illa av mat nu för tiden.. Vet inte vad de är, men om de fortsätter ska jag nog åka in med den. Vill inte må illa hela tiden och springa på toa!!

I veckan blir de åka till hammarn för att träffa johanna robban & ville :) sen åker vi upp till fjällen några dagar med dom. Mys <3

Nu blire försöka sova. Hoppas erat år blir grymt, jag ska se til att mitt blir de !

Ovido - Quiz & Flashcards