annnavicktoriaa

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Anna - 11 januari 2013 23:54

Haha världens bästa eftermiddag & kväll!

Efter jobbet blev de gymmet med ponta & sara sprang i lutning i 20 min sen körde vi squats och de gillar vi! Rund och stor rumpa snart :)
Sedan handlade vi mat så vi plus evve käkade tacos i pontus lägenhet .

Efter maten drog vi bruds till evve för tjej häng & de va de verkligen ;) fredags mys med frukt och lite godis sen beställde vi lite mys grejer ;)
Lärt mina tjejer ett och annat hahaa!

Pösss pösss

Av Anna - 11 januari 2013 07:33

Gårdagen blev de först jobb träffade chefen och ska nu jobba 80% så ja kan plugga och tänka lite på mig själv.

Sen skjutsa mamma mig till stan där jag mötte upp evve och sara för gym :) blev 20 min löpning på lutning de gillar magen och rövva! Sen böev de ett sjukt bra armpass med lite rygg/magr . Ett riktigt härligt pass där man körde ut armarba totalt !

Efter gymmet blev de åka till evve för mys men de blev ruffriders 8 ist så bjöd dit pontus med :) ögon godis riktigt.
Dock kändes de dumt mot lilla saris förhon ville ju så gärna se ett program kl åtta :( så hon kolla de sen somna hob i sängen sötfian <3 älskar dig jah sara gumman min ! ;)

Nu ligger man här i sängen & de är fredag :) idag blire gym sen myskväll med tjejerna. & i helgen blire stanför lite shopping & på söndag blire artic med evve :) ska kanske köra skoter dit vi får se.

& mina bilder går inte att ladda upp på bloggen :( så sorry om de är trkigt..

Ovido - Quiz & Flashcards