annnavicktoriaa

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Anna - 15 januari 2013 19:52

Tisdagen började på värsta sätt.. Är förkyld snorig och nyser hela tiden... Fan min värsta fiende är sånna här bakterier ! JAG ViLL VA PÅ MITT GYM..., vill bygga mina muskler stora och svettas som en gris!

Men känner mig ju bara snorig och lite frusen. Kan man träna då? Någon snart jävel kan scara på den frågan!

Annars så har jag snart läst ut boken min så ska köpa andra boken i morgon :) fan läst ut en bok på två veckor! Då är de en jävla bra bok :)

Kollar även resor ... Vill åka till värme insommar och göra saker innan ja ska plugga :) om ja kommer in. Men vet inte vem
Ja ska åka med men någon är alltid på!

Har ävenfrågat en annab kille som ska måla en annan tatuering till mig :) samma sak men vill se den i ett annat format :) så hoppas de går fort så jankan boka nu innan sommaren :)

Nä nu är de farmen! Hajhah

Ovido - Quiz & Flashcards