annnavicktoriaa

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Anna - 28 januari 2013 21:29

Den första är 9 veckor gammal och den nedersta är idag.
Känns att musklerna blivit större och fylligare !
Jag är gälet nöjd men bättre blire

Av Anna - 28 januari 2013 21:26

Den första är 9 veckor gammal och den nedersta är idag.
Känns att musklerna blivit större och fylligare !
Jag är gälet nöjd men bättre blire

Av Anna - 28 januari 2013 21:26

Den första är 9 veckor gammal och den nedersta är idag.
Känns att musklerna blivit större och fylligare !
Jag är gälet nöjd men bättre blire

Av Anna - 28 januari 2013 19:55

Sitter just nu vid min nya dator, försöker lära mig den men de är windows 8 och de är så jävla krångligt tycker jag.. men men jag lär väl lära mig den snart nu när man ska sitta vid den näst intill varje dag.


Idag har jag jobbat sen blev de gymmet 20 min löpning 15 min cross Sedan blev de kötta ryggen :) har haft så ont i den så ja måste nog bygga mer muskler där. Dock så tycker jag att jag gjort så sjukt bra jobb ändå som ni ska få se :)

Sen blev de tacos till middag & sen hjälpte jag lillebror med läxorna , han är så duktig min lilla broder.


& just nu kollar jag in engelska b som jag nu ska börja plugga. & mitt första uppdrag är att presentera mig själv & de borde jag ju kunna klara tycker jag :)



Känns konstigt att man ska börja plugga förskolellärare snart om jag nu kommer in. kommer nog va svårt att plugga i början och lägga upp ett schema hur man ska plugga hemma men de går nog bra.


har bilderna på mobilen så gör ett inlägg innan ja lägger mig på ryggbilderna :)


Pösss

:)

Av Anna - 28 januari 2013 06:15

Ja om man ska sammanfatta helgen har den varit grym!
Fredag fest med finaste tjejerna & bästa utekvällen på länge.
Lördag - hjälpa evve me massa sen middag och mys hos ann göran & barnen :) efter de hämta vi sara för skoter mek i hara sen sov vi alla tre i min säng hos mami!

& igår söndag! Vi drog till hara och körde skoter till fåkersjön där vi grillade och gjorde kläm macka :) sedan blev de gym och vi körde 30 min intervaller puuh jobbigt! Sen testa jag squats på lös stång, MYCKET jobbigare! Dock pallade inte min rygg så ska åka på massage och träba rygg mer.

Blev även lite solarieöar igår :) tror ja brände mig i ansiktet? Inte helt ok!!! Är räddför solarium men är skönt nu på vintern så man kan få lite färg .

Nä nu ska jag snart på jobbet & idag blire gym sen plugga engelska b...

Ovido - Quiz & Flashcards