annnavicktoriaa

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Måndags trött

Av Anna - 7 oktober 2013 21:35

Herregud vilken lång måndag.
Jobbat 8.45-19.00 och de känns plus att de va pannkaka till Lunch och visste inte att vi skulle ha möte på kvällen så fick äta de till middag med.. Usch min mage mår inte bra nu ska jah säga er.

Men i morgon börjar en ny del av hälsa och kost :) ska sluta med mellis och mackor , ska sluta dricka så mycket mjölk till gröt och istället köra havremjölk samt att trappa ner på gluten produkter .
Min mage sväller upp och mår inte alls bra av för mkt mjölk/gluten märks så väl på veckorna då ja jobbar ,
Plus att jag och pintus ska sluta med godis :) märkte
I helgen att jag är så sjukt less på de samt att jag mår super illa av godis, kanske för jag vräker i mig men ja mår alltid svin illa endå .

Skippade även träning idag... Var så jäkla trött och så mkt folk på gymmet. Men i morgon blire träning och även lägga in lite mer kondition nu :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2014 20:59

Tjena! Jag har varit på forum och haft de helt sinnesjukt roligt dansat hela dagen hela natten hela morgonen. Varit utklädd till bubbelplast blivit upplyft på dansgolvet och varit med bästa vänner och min underbara bästa pojkvän ...

Av Anna - 23 april 2014 19:22

Är tillbaka på gymmet och de känns så sjukt jävla stört underbart fantastisk ja ni förstår inte hur glad jag är!!! Igår blev de ett lätt benpass med Emma ich idag mage som jag körde slut totalt orkade inte mina raka hängande Benlyft och då är jag sl...

Av Anna - 19 april 2014 08:35

Att få va i denna stuga är de bästa som finns !! Att vakna upp och kliva i långkalsonger och tjockisar medans man dricker en kopp te är så mys :) Vi kom upp vid elva igår och då Var de inge roligt väder så vi käka lunch och målade påskteckningar...

Av Anna - 17 april 2014 07:19

Torsdag och snart lite påskledigt i stugan :) Igår fick jag mysa med mina godingar från malmö , saknar dom där stollarna! Efter de blev de va 2 timmar promenad med mina pinglor Emma och sara :) sjukt mysigt och bra träning för en handikappad tje...

Av Anna - 15 april 2014 06:30


Igår slutade äventyret till härjdalen för de var en tatuering hos pontus i Sveg. Han är så sjukt duktig och klok jag rekomenderar alla att gå dit för man får de man betalar för. När jag funderat skulle de bli en tjej och uggla för att de skulle Var...

Ovido - Quiz & Flashcards