annnavicktoriaa

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2013

Min riktiga födelsedag

Av Anna - 17 oktober 2013 22:59

Gårdagen kändes inte som min dag utan denna dag var nog det :)
För vilken fantastisk dag jag har haft.
Först kom min underbara pappa med min förebild farmor och Gud så mysigt vi haft suttit vid vårat nya fina bord som pontus gjort och bara pratat ocu allt . De hade räckt med att få
De som present att de kom till min lägenhet <3 de finaste i livet är familjen de är de iaf för mig.

Men så kom mina två finaste tjejer och marcus då såklart :)
Jag fick tårar i ögonen , min fina otroliga bästa vän sara och hennes otroliga paket... Började med smycken och massa fina saker sen en ram med kort på oss då kom tårarna.... de finns ingen som du sara! Du får mig glad när jag mår som sämst . Hon berätta även att bakom kortet står en text som jag ska läsa då ja mår dåligt men jag fick inte läsa den nu ... Åh vad jag älskar dig!!!!!!
Såklart fick jag fina saker av soffan med dom tänler på prexis vad jag gillar <3 fina underbara ni .

Åh vilken perfekt kväll <3 jag är så otroligt glad att jag knte kan sova. Jag har verkligen fantastiska människor omkring mig .
Åh nu får jag tårar i ögonen igen ....
Nä nu måste jag sova så de blir lördag och häng med brudar och mina fina grabbar !

Pussss pussa pusss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2014 20:59

Tjena! Jag har varit på forum och haft de helt sinnesjukt roligt dansat hela dagen hela natten hela morgonen. Varit utklädd till bubbelplast blivit upplyft på dansgolvet och varit med bästa vänner och min underbara bästa pojkvän ...

Av Anna - 23 april 2014 19:22

Är tillbaka på gymmet och de känns så sjukt jävla stört underbart fantastisk ja ni förstår inte hur glad jag är!!! Igår blev de ett lätt benpass med Emma ich idag mage som jag körde slut totalt orkade inte mina raka hängande Benlyft och då är jag sl...

Av Anna - 19 april 2014 08:35

Att få va i denna stuga är de bästa som finns !! Att vakna upp och kliva i långkalsonger och tjockisar medans man dricker en kopp te är så mys :) Vi kom upp vid elva igår och då Var de inge roligt väder så vi käka lunch och målade påskteckningar...

Av Anna - 17 april 2014 07:19

Torsdag och snart lite påskledigt i stugan :) Igår fick jag mysa med mina godingar från malmö , saknar dom där stollarna! Efter de blev de va 2 timmar promenad med mina pinglor Emma och sara :) sjukt mysigt och bra träning för en handikappad tje...

Av Anna - 15 april 2014 06:30


Igår slutade äventyret till härjdalen för de var en tatuering hos pontus i Sveg. Han är så sjukt duktig och klok jag rekomenderar alla att gå dit för man får de man betalar för. När jag funderat skulle de bli en tjej och uggla för att de skulle Var...

Ovido - Quiz & Flashcards