annnavicktoriaa

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Anna - 3 november 2013 18:35

Vilken underbar dag jag har haft och den slutar inte än.

I veckan har jag rent ut sagt mått helt åt helvete ville bara gräva ner mig under täcket och ligga där. Men denna helg har jag fått ny energi nu energi för att fatta att jag ser bra ut och jag har för fan självförtroende ;) sen ny energi till att kämpa på !
Livet ör inte lätt och ska inte va de heller och alla har sina Depp perioder och de har ja haft. Usch vill inte ha de igen ....

Har som sagt varit i hovde i en frän stuga myst med pontus och emil , bara tagit de otroligt lugnt och ätit otroligt mkt dåliga saker. Sen hemgång idag och har haft så mysigt :) vi har inge badkar och vi ville så härna bada så satte oss i duschen och låssades att vi hade ett haha riktigt mysigt ändå tände ljus och pratade om allt mellan
Himmel och jord . Sen
Blev de soffan med täcke och dumma mej 2 haha jag verkligen älskar den filmen !!!!
Nu står pontus i köket och lagar mat medans jag ligger här och kikar mitt nya mat schema :)
Är så stört peppad på de här , muskler ska synas och jag ska få slimmade ben !!!
Just do it :D

Ny vecka med häng med goa vänner och träning :)

Ovido - Quiz & Flashcards