annnavicktoriaa

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Anna - 5 november 2013 18:55

Har dammtorkat dammsugit och blöttorkat eller hur man säger golven :) satan så rent och fint de blev, doftar ljuvligt !
Har precis ätit kyckling potatis och broccoli usch va tort de va.. Men hejdå underhudsfett ! Musklerna ska fram och de ska bli så sjukt kul att träna mot någpt man verkligen vill :)
Alla frågar om jag tränar för något speciellt då svarar jag : ja för att må bra och för att jag älskar de :)

Nu ska jah bara slappa i soffan, måla naglarna och sådär :)

Av Anna - 5 november 2013 07:11

Finns de något bättre än att man haft en perfekt sömn hela natten och vaknar innan klockan och bara chillar i sängen ? Nej!

Nu ska jag kliva upp och käka frukost har bestämt att jag börjar med schemat riktigt då ha kan träna igen men till middag kör jag på schemat :)
Känns iaf böttre idag men ska inte träna förns jag känner mig tok frisk !!!

Ovido - Quiz & Flashcards