annnavicktoriaa

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Anna - 7 november 2013 21:30

Puss och kram på er !
Natti natti

Av Anna - 7 november 2013 06:33

Vaknar pigg och allert :)
Torsdag och en dag närmare helg och en dag med mina fina med badtunna och forum lördag ska bli kult !!
Sen efter denna helg är de fokus på träning och min kropp och känns bra att ja har en grabb som är lika nörd slm mig så han kommer stötta mig i detta kost schema då de är som jobbigast , annars skylle ja nog fuska eller ja kommer fuska för man får knappt äta sås ... I love that ...

Annars så ska ja bara chilla i morgon kolla på nån bra film och bata ladda för lördagen :) forum ör verkligen den roligaste utekvällar man kan ha , både styr dans och vanligt dansgolv folk från överallt och i alla åldrar :) och dessutom är de på
Fjälle ! Eller nedanför ;) så om man hade hunnit jade man ju tagit med sig brädan !!!

Apropå brödrost så har ja hittat min skoter outfit för iår :) ville dock ha en annan jacka men tror den ibte finns i Sverige så ska spara lite till sen slår ja till ;)

Ovido - Quiz & Flashcards