annnavicktoriaa

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Anna - 12 november 2013 19:42

Dagen har varit skön :) skönt väder och goa glada barn ! De gillar vi .
Sen blev de ett otroligt jävla bra pass idag , rygg och triceps och maxade i ungefär allt !
Sen så de ja är så sjukt stolt över är att jag klarade 8 dips utan hjälp med vikter eller bågot bara enbart lyft med min egen kropp :D jag har alltid haft spagetti armar och aldrig haft någon som hellst styrka i dom men nu
Klarar man detta? High five till mig själv , träning är livet och ni som
Inte tränar , do it!

Har alltid velat ha "gap" ben och har läst lite om de och vissa kan faktiskt inte få de .. Klart alla kan få smalare ben men inte dedär gapet mellan innerlåren för alla ser som sagt olika ut alla har olika höfter,ben , sätt att gå på osv . Så jag har tänkt och ja får helt enkelt vara nöjd med mina ben.
Jag kan ju faktiskt gå på dom och springa och jag har friska starka ben , vad mer ska man egentligen begära ?

Gammal bild .

Av Anna - 12 november 2013 07:43

Havregrynsgröt med frysta hallon och en äggvita i gröten plus ett kokt ägg är min frukost framöver , har såklart fler alternativ men ja känner mig mättast och magen mår bäst av detta alternativ :)

Har packat väskan med träningskläder Matdosa och lite
Amino och protein .
Tänkte visa vilka jag kör på

Har prexis börjat med amino för jag har blivit så himla hyper av de förut
Men nu blir jag bara ännu mer pepp och man känner hus musklerna gillar de :) och de smakar mums !

Ovido - Quiz & Flashcards