annnavicktoriaa

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Anna - 13 november 2013 16:54

Fyfan va less irriterad förbannad men endå stolt jag är?
Har vaknat med halsont som är konstig känns som de är slem som bräns i halsen ungefär och skrev då ut en fråga på fb om man kan träna?
Mammas kompaig skrev att hennes pojk fick åka in på hjärtintensiven pga att han tränade med förkylning... Och de flesta sa lika så ja tar mig EN vilo dag ska dricka svinigt mycket te och knarka hals tabletter och köpa slemlösande eller något?
Allt för att träna...

Har inte varit en bra höst på så vis varit förkyld väldigt mycket... Nytt dagis och nya basiller kanske? Idag ska jag iaf köpa mig en våg så
Jag kan kära på
Mitt schema exakt som de ska vara!! Har ögon mottat lite nu och sådär :)
Äskar iaf mina mellanmål iaf dom ja ska äta hemma haha samt kvällsmålet :)

Ska väga mig och mäta
Så fort jag får tillgång till en våg och mätning :) snälla
Snälla
Snälla Gud eller något som finns där ute låt halsontet va borta i morgon? Snälla?

Ovido - Quiz & Flashcards