annnavicktoriaa

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Anna - 19 november 2013 21:47

Åååh va jag är glad och äckligt taggad.
Mitt pass idag gjorde så vidrigt ont men så jävla bra, körde rygg och triceps körde mer vikt och mer övningar !
Adrenalinet pumpade och de va lite folk på gymmet dessutom :D
Åh jag är så jävla glad !!
Så glad att jag älskade mina ben idag , känns som allt bara rullar på som de ska och jag rent ut sagt ÄLSKAR det!

Shit vilket glatt inlägg och de gillar ni väl?
I morgon äre redan onsdag och snart kommer ponta hem och snart helg :)
Fredag blire afterwork med jobbet och de blir en träningshelg :) missade måndagen och fredag kommer ja kanske inte hinna så i helgen blire kötta , bara kul när pontus är hemma :)

Tänkte ta en gym bild som alla tar nu när de va lite folk men ja rörde knappt telefonen idag !!! Va så äckligt peppad , sa till och med de till pontus att ja kan inte skriva är så peppad! Hahaha .

Fick bli en bild från en regnig promenad i helgen :)

Av Anna - 19 november 2013 07:57

Dags att ta räcer cyklen utan vinterdäck till jobbet men ja tror de är
Ganska lugnt nu de är ju bart på vägen iaf :)
Ikväll äre kvällsmöte till halv åtta sen blir de direkt till gymmet och får börja kika matchen där tror ja får se om ja hinner köra igenom rygg/triceps sen får ja väl springa/pw på bandet första halvlek sen hem fort!
Hoppas dock ja hinner hem
Till sängen först ;)

Känns skönt att kunna cykla igen :) man dår fundera lite på vägen och rensa hjärnan innan man ska på jobbet ! Helt ok

Ovido - Quiz & Flashcards