annnavicktoriaa

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Anna - 25 november 2013 20:23

Jobbet gick fin fint :) va dock rätt kallt i morse och hatar denna årstid då de inte är snö men stenhårt i marken. våra stackars barn kan inte göea något.
Efter jobbet så blev de gymmet och kändes som jah stressade mig igenom hela passet , är så galet myxket folk men jag körde slut på muskelgrupperna jag körde så är
Nöjd :) blev även 30 min cykling och de gör sååååå ont . Hade inte några hörlurar med eller aminosyra....
Glömde flaskan på jobbet och lurarna hemma inte okej!!!

Blev älgkött från igår till middag och protein mjölk som är så satans god :)

Sitter just nu och klurar på julklappar pch vet vad jag ska köpa till några men till min
Kära pojkvän så har jag torka... Vet absolut inte vad jag ska hitta på... Så får se vad de blir. Men börjar bli stressad !!!

Av Anna - 25 november 2013 08:04

Usch har ingen fantasi till julklappar i år?! Och ja burkar alltid veta exakt va jah ska köpa till alla för jag tycker de är så mysigt att köpa julklappar :) de enda ja vet ör till pontus mamma och lillasyster samt mina små kusiner men inte till mamma pappa pontus? Farmor och farfar ska få kläder eftersom dom är ganska mode medvetna eller ja ibte senaste modet men de vill verkligen se bra ut ;) haha.

Ja en ny vecka med kost schema och träning i vanlig ordning :)
Tänkte cykla idag men de blåste så myxket ;) haha dålig bortförklaring men jag slutar även kvart i fem idag så känns skönt att få skjuts hem :)

Väntar på att klockan ska ticka vidare så man får gå till bussen :)

Ovido - Quiz & Flashcards