annnavicktoriaa

Direktlänk till inlägg 28 november 2013

<3

Av Anna - 28 november 2013 23:36

Vilken fantastisk kväll jag haft och har fått en vän jag inte släpper i första taget !
Käkade middag på lilla Siam satt där 2/3 timmar bara prata och prata om allt mellan himmel och jord om sorg ocj glädje .

Sen så hade min pappskalle till pojkvän inte lämnat öppet till mig då han åkt för att fixa skötern för försäljning i morgon så då åkte jah med emma till digernäs där vi mös i hennes lilla bod med tända ljus och te :)

Så skönt att man hittat en vän där man kunnat öppna dig direkt där jag kunnat babbla ur mig mina känslor om allt som hänt mig senaste åren pch hon förstod och lyssnade och vi hade dialoger mot varandra då vi varit med om ungefär samma saker .
Vi har även träning gemensamt och de känns så galet kul för jag tränar annars själv men som jag skrivit innan så peppar emma mig på ett så grymt sätt!
Hon är sjukt stark och hon kan väldigt mycket :)

Nä nu måste jah sova är uppe på övertid nu :)
Får skriva av mig mer u morgon om denna underbara kväll.
Känns som jag lägger mig i min säng som en nu människa tack vare detta <3

Typ så här glad fast ännu gladare är jag nu!!!
Synd jag inte hade nån annan bild från kvällen men men :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2014 20:59

Tjena! Jag har varit på forum och haft de helt sinnesjukt roligt dansat hela dagen hela natten hela morgonen. Varit utklädd till bubbelplast blivit upplyft på dansgolvet och varit med bästa vänner och min underbara bästa pojkvän ...

Av Anna - 23 april 2014 19:22

Är tillbaka på gymmet och de känns så sjukt jävla stört underbart fantastisk ja ni förstår inte hur glad jag är!!! Igår blev de ett lätt benpass med Emma ich idag mage som jag körde slut totalt orkade inte mina raka hängande Benlyft och då är jag sl...

Av Anna - 19 april 2014 08:35

Att få va i denna stuga är de bästa som finns !! Att vakna upp och kliva i långkalsonger och tjockisar medans man dricker en kopp te är så mys :) Vi kom upp vid elva igår och då Var de inge roligt väder så vi käka lunch och målade påskteckningar...

Av Anna - 17 april 2014 07:19

Torsdag och snart lite påskledigt i stugan :) Igår fick jag mysa med mina godingar från malmö , saknar dom där stollarna! Efter de blev de va 2 timmar promenad med mina pinglor Emma och sara :) sjukt mysigt och bra träning för en handikappad tje...

Av Anna - 15 april 2014 06:30


Igår slutade äventyret till härjdalen för de var en tatuering hos pontus i Sveg. Han är så sjukt duktig och klok jag rekomenderar alla att gå dit för man får de man betalar för. När jag funderat skulle de bli en tjej och uggla för att de skulle Var...

Ovido - Quiz & Flashcards