annnavicktoriaa

Direktlänk till inlägg 1 december 2013

Barnvakt

Av Anna - 1 december 2013 21:14

I fredags blev de baka massa julgodis och mys med pontus familj :) handlade även massa julmys som sagt.
Sen i lördags blev de träna ben på morgonen men var så ofokuserad för min musik funka inte sen är ben inte min bästa muskelgrupp... Eftersom
Jag fått ganska mkt muskler kan ja inte ha ett par brallor som va gabska små innan alltså VÄLDIGT tighta innan men nu sitter dom svinigt hårt och ja jah vet de är bara muskler men ja blir så arg för de byxorna va dyra och snygga så är lite nojjig om jag vill bygga mycket muskler på just benen eller inte, ska prata med min pt om detta.

Badhuset blev de efter gymmet och
Hade verkligen super kul där med små kusinerna :) åkte stora rutchkanor haha stavningen där.. Nelly älskade då vi åkte fort och vi får nästan halvvägs upp på taket på kanan men hon skratta och hade super kul :)
Filmkväll med små trollen och nelly mös som tusan med pontus låg i hans famn och bara njöt , så sött !

Hängde även med marcus och sofia i lördags en stund och de va mysigt att bara hänga :)
Denna sändag har varit så slapp och har ätit massa skit bara så mår illa men julen är en fuskar tid<3
Haft sofia och marcus här även idag på glöggmys och även robin som man inte sätt på länge ..
Shit vilken tråkigt inlägg jag skrjvit egentligen.. Bara om massa man gjort i helgen ;) haha aja de får ni ta
Då jag inte haft nått internet hos mamma .


I morgon är de en ny vecka med träning pch mys med vänner <3
I morgon kommer min fantastiska vän sara hit och de va alldeles för längesedan vi sågs men riktiga vänner behöver inte ses
Varje vexka man vet ändå att hon finns där i ur och skur <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2014 20:59

Tjena! Jag har varit på forum och haft de helt sinnesjukt roligt dansat hela dagen hela natten hela morgonen. Varit utklädd till bubbelplast blivit upplyft på dansgolvet och varit med bästa vänner och min underbara bästa pojkvän ...

Av Anna - 23 april 2014 19:22

Är tillbaka på gymmet och de känns så sjukt jävla stört underbart fantastisk ja ni förstår inte hur glad jag är!!! Igår blev de ett lätt benpass med Emma ich idag mage som jag körde slut totalt orkade inte mina raka hängande Benlyft och då är jag sl...

Av Anna - 19 april 2014 08:35

Att få va i denna stuga är de bästa som finns !! Att vakna upp och kliva i långkalsonger och tjockisar medans man dricker en kopp te är så mys :) Vi kom upp vid elva igår och då Var de inge roligt väder så vi käka lunch och målade påskteckningar...

Av Anna - 17 april 2014 07:19

Torsdag och snart lite påskledigt i stugan :) Igår fick jag mysa med mina godingar från malmö , saknar dom där stollarna! Efter de blev de va 2 timmar promenad med mina pinglor Emma och sara :) sjukt mysigt och bra träning för en handikappad tje...

Av Anna - 15 april 2014 06:30


Igår slutade äventyret till härjdalen för de var en tatuering hos pontus i Sveg. Han är så sjukt duktig och klok jag rekomenderar alla att gå dit för man får de man betalar för. När jag funderat skulle de bli en tjej och uggla för att de skulle Var...

Ovido - Quiz & Flashcards