annnavicktoriaa

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Anna - 3 december 2013 21:46

Vilken bra dag de här blev då såhär på kvällskvisten !!!
Tänkte köra löpning 30 min sen rygg/triceps men nej nej blev 10 min snabb löpning sen 10 intervaller på väldigt högfart de snabbaste jag sprungit tror jag ?!

Sen körde jag triceps/rygg och biceps! Så behöver inte känna ångest för gårdagens götta eller missad träning :)
Jag måste bara säga de igen har nog sagt de tusen gånger men de enda stället jah känner mig riktigt snygg är på gymmet i mina träningskläder.. Vet inte varför men där älskar jag mina ben så sjukt mkt och hela mig !!!
Kan de bero på att träning är min livsstil och de jag brinner för kanske?

I morgon ska jag på stan med sara handla julklappar och köka middag :) sen kommer mamma och lillebror så vi ska fixa oscars surfplatta han fått :) perfa !

Ovido - Quiz & Flashcards