annnavicktoriaa

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Anna - 8 december 2013 09:57

Gårdagen var väldigt bra och hittade alla julklappar så de känns så jäääävla skönt :) vissa är dock beställda så de kommer om två veckor kanske och pontas kommer nog på måndag :)
Blev häng med sofia marcus och robin på stan och soffan hittade äntligen en jacka ;) så nu slipper hon frysa !

Robin försökte hjälpa mig hitta en jacka behöver en ny dun jacka då min är alldeles fläckig ser rent ut sagt FÖRJÄVLIG ut :/ min älskade fjällis....
Men hittade då ingen som jag verkligen vill ja .. Vill ha den nya fjällräven men de går på ca 6000 så de är mkt pengar ...

Idag ska vi äta andra advent frukost sen skulle jag vilja hämta våran gran i hara samt täckisar så vi kan åka på julmarknaden idag :) men har svårt att övertala pontus att hämta granen... Men de ska ja allt fixa på något vis :)
Hatar dock söndagarna fast de är andra advent för i morgon åker pontus.... Hatar hans jobb...

Och jag hatar att ja är alldeles slämmig i halsen de svider så hostar jag upp slämm?! Men känner migheöt frisk?! Blir nog lite styrka idag ändå

Ovido - Quiz & Flashcards