annnavicktoriaa

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Anna - 14 december 2013 15:28

Klev upp och tog en 30 min pw i blåsten och snö yran haha såklart gick man i motvind mer än halva vägen ;)
Måste skaffa mitt ett par broddar eller ett par icebug som kostar mycket men ska börjar med morgon promenader nu innan frukost så då är de ju värt de !
Kommer dock få nytt schema nu efter jul så kanske äter frukost på jobbet med så då kan man ju kliva av bussen några hållplatser innan eller då jag cyklar blir de perfekt :)

Pontus vaknade 14....... Tänkte att nå jag ska inte väcka han ska se hur länge han sover... Helt stört att en person kan va så trött ! Men han jobbar ju 7-19 på dagarna pch då är de ute så .
Men inte okej !
Väckte honom också gjorde vi bananpannkakor :) man blev sjukligt mätt men de va smaskigt .
Så denna dag får ja in alla mina mål och de är perfekt .

Tänkte åka på stan men den stänger om 30 min så blir en hemma dag idag pch de behövs :) bihålorna börjar göra ont nu när jag lutar mig neråt med huvudet så ja... Proppa ipren och nässpray med saltvatten !

Frukost lunch och en hal väg ;)

Av Anna - 14 december 2013 09:08

Precis kollat på julkalendern och den är ju så himla bra ! Ska kolla igenom alla avsnitt idag tror jag :) missar ju på
Veckorna och glömmer kolla på kvällen.

Vaknar åtta i vanlig ordning varje helg och de är så synd att min pojkvän inte får in rutiner på sovtider ;) då hade man kunnat ta en promenad tsm eller något men nejdå har tröttaste hövvet i stan brevid mig ....
Ska nog ta en liten promenad själv lyssna på musik och rensa skallen :) blev bara 2 pass denna vecka på gymnet snorig näsa och slemmig hals ska skaffa mig vitaminer idag hälsokost får de bli !

Fick höra igår att pontus mamma va i planet som landade här i Östersund då Ivar va i farten och hon berätta att de va de värsta hon varit med om! Höffa stackarn .

Klädde granen hos pontus mamma igår :) mys !

Ovido - Quiz & Flashcards