annnavicktoriaa

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Anna - 17 december 2013 21:39

Ligger i den bästa sängen ja någonsin legat i och de är min och pontus :) mmmmmm så skön den är!

Idag har ja fått sköna besked på jobbet blir 100% bara resurs så de känns ju skönt och skönt med fasta tider och förhoppningsvis lite tidigare fredagar kanske .
Så de ska bli sköjj kommer vara på alla 3 avdelningar :) kommer bli springit men de är ju bara kul med lite variation .
Efter jobbet blev de 10 min cross 10 min Pw i lutning :) sen körde jag ett kanon rygg och biceps pass ! Hade redan lite träningsvärk i ryggen sen ja körde mage igår körde övningar som är bra för båda så de är ju ett plus :)

I morgon har vi julbord och danskring granen :) så mysigt och snart har man en lång ledighet jobb på måndag sen så!
Händer mycket under denna ledighet träffa saknade människor och de roligaste är en ny tatuering av en grym tatuerare som bara ska få pryda min kropp framöver :) har
Många projekt och kommer boka upp mig till nästa gång direkt , dock så kanske min käras tatuering kommer ta upp hela våran tid så kanske kanske kommer få vänta med min...... HOPPAS INTE !!!!!!!

Mitt goda kvällsmål :)
Kvarg med funlight kanel äpple och nötter !

Ovido - Quiz & Flashcards