annnavicktoriaa

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Anna - 5 februari 2013 20:22

Min tisdag startade skit.. fick veta att jag behöver två böcker för att klara engelska b och dom hade man ju ingen aning att man behövde.. woohooooo ska klara ett uppdrag på söndag som ska va inskickat och klart... kul riktigt kul...

Så i morgon måste man stressa in till gymmet sen måste ja försöka hitta boken på lärcentrum för att kunna göra klart mitt uppdrag i tid.

 

Men annars har jag iaf sprungit 30 min idag och de fick bli de enda.. var helt genom svettig och slut så kände att de var bra :) sen blev de ett bad och läsa lite bok och nu sitter man här stressad och irriterad .. ska ju till hammarn i helgen dessutom så kommer behöva plugga där då... fan fan fan va klantigt.. hoppas ja klarar de bara annars är förskollärare kört antar jag. Men jag ska nog klara de kommer va sjukt stressad men jag är ju ledig fredagar för att plugga så då måste ja fan göra de med!! 

 

 

Nu ska jag nog äta något sen lägga mig i sängen. öppnar i morgon så behöver sova tidigt :)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards