annnavicktoriaa

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Anna - 6 februari 2013 21:32

Jag är så jävla förbannad less ledsen stressad..
Kan inte göra engelskan eftersom ja inte har någon bok ocj kunde inte hyra så beställde idag så de skulle ta 1-2 dagar. Sen tränade jag inte idag och då mår ja alltid skit...

Tur man har vänner som får en på andra tankar, ni fattar nog inte hur mycket jag älskar er <3 mitt ljus i vardagen ! Vi planerade vårforum
Idag pch de kommer bli grymt :)
Mitt liv är egentligen bättre än någonsin nu har så sjukt bra vänner omkring mig och allt börjar rulla på och kännas bra förutom pluggandet... Men jag är glad över förändringarna jag gjort i mitt liv ! Utan all skit mår man så bra och de här behövde jag <3

Snart hoppas jag få göra min tatuering som kommer betyda väldigt mkt för mig :)

Nä nu ska positiva Anna fram igen :) ska iaf på skotertävling i helgen fe ska bli roligt !

Ovido - Quiz & Flashcards